سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین لباسشویی وستل تعویض شلنگ تخلیه لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی  وستل تعویض شلنگ تخلیه لباسشویی در تهران :شلنگ تخـلیه یکی از با اهمیت ترین قطعات ماشین لباسشویی  وستل است. شستشوی روزانه و اصطلاک و پوسیده شدن می تواند بعد از چند سال به شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی  وستل صدمه برساند. مسئولیت شـلنگ تخـلیه در یک ماشین لباسشویی  وستل این است که آب تخلیه شده و آب کثیف را از پمپ به فاضلاب منتقل می کند. در بعضی از ماشین های لباسشویی  وستل ، شلنگ یک تکه است، در صورتی که در ماشین های لباسشویی های دیگر  وستل از یک مجموعه قطعات ساخته شده است.

لباسشویی

ماشین لباسشویی  وستل تعویض شلنگ تخلیه لباسشویی در تهران

این شـیلنگ برای انعطاف پذیری از پلاستیک نرم تولید شده است، به صورتی که به سادگی فشار نیروی جریان آب به آن می تواند صدمه برساند. در وضعیت پوسیدگی شیلنگ، بهترین کار این است که را تعویض نمایید.

وسایلی که جهت تعویض شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی  وستل نیاز دارید:

  1. شلنگ تخلیه جدید ماشین لباسشویی وستل
  2. پیچ گوشتی تخت و چهارسو
  3. آچار
  4. انبردست
  5. انبردست قفلی
  6. سطل آب

مشخصات شیلنگ

جهت پیدا کردن خصوصیات شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی  وستل ، راهنمای دقیق شرکت تولیدکننده را بخوانید. اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، به برگه فولادی در پشت ماشین لباسشویی  وستل نگاه کنید و مدل و شماره سریال را در آن جا نوشته شده است.

آب و برق را قطع کنید

پیش از شروع به عوض کردن شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی  وستل ، مطمئن شوید که سیم برق را از پریز برق بکشید. با این حال بهتر است منبع تغذیه برق ماشین لباسشویی  وستل را با بکارگیری از مدار قطع کننده، قطع نمایید.

ماشین لباسشویی

شیلنگ تخلیه قدیمی را جدا کنید

شلنگ تخلیه با بکارگیری از گیره هایی به پشت ماشین لباسشویی  وستل وصل می شود. گیره را با انبردستی نگه دارید و سپس با پیچ گوشتی پیچ ها را باز کنید و شـلنگ تخـلیه را آزاد کنید.

نصب شـلنگ تخـلیه جدید

نخست بست را روی شلنگ قرار دهید بعد شـلنگ تخـلیه جدید را روی پوسته جا بزنید و بست را روی آن قرار دهید، حال شلنگ تخلیه را به محل خود یعنی پشت ماشین لباسشویی  وستل بکشید، سپس با یک آچار گیره ها را محکم نمایید و از اتصال دقیق آن ها مطمئن شوید که هیچ گونه نشتی نداشته باشند.

ماشین لباسشویی را امتحان کنید

ماشین لباسشویی  وستل را در جای خود قرار دهید و مجددا شلنگه تخلیه را به لوله فاضلاب متصل کنید. سپس شیر آب را باز کنید و ماشین لباسشویی  وستل را روشن کنید تا بتوانید لباسشویی  وستل را تست کنید.