سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت عدم تخلیه آب در لباسشویی کنوود تعمیر در کرج

علت عدم تخلیه آب در لباسشویی کنوود تعمیر در کرج : اکثر ماشین‌های لباسشویی کنوود تا زمانی که آب ناشی از شستشو را به صورت کامل تخلیه نکنند، چرخه چرخش را شروع نمی‌کنند. در صورتی که ماشین لباسشویی کنوود شما عمل تخلیه آب را انجام نمی‌دهد، احتمالاً در سیستم تخلیه آن مشکلی به وجود آمده است که شایع‌ترین دلیل آن مربوط به فیلتر تخلیه است.

لباسشویی

علت عدم تخلیه آب در لباسشویی کنوود تعمیر در کرج

قبل از آن که اقدام به انجام هر کاری بکنید باید قواعد ایمنی را رعایت کنید و مطمئن شوید که ماشین لباسشویی کنوود به برق متصل نیست. بهترین روشی که می‌توانید متوجه شوید که فیلتر لباسشویی کنوود مسدود شده است یا خیر به این شیوه است که:

با پایین آوردن شیلنگ تخلیه آب که پایین‌تر از سطح آب قرار دارد، ماشین را تخلیه کنید. ممکن است که لباسشویی کنوود شما دارای شیلنگ تخلیه در نزدیکی محل فیلتر باشد. با قرار دادن یک حوله زیر فیلتر آن را بیرون بیاورید و هر نوع آلودگی و وسایلی که در آن گیر کرده است را تمیز کنید. همچنین پمپ ماشین لباسشویی کنوود را بررسی کنید چون پمپ نباید مسدود شده باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی

نکته: سعی کنید به صورت منظم و همیشگی فیلتر ماشین لباسشویی کنوود را سرویس کنید تا مطمئن شوید که واشر آن هیچ مشکلی ندارد و برای تخلیه آب مسئله‌ای به وجود نمی‌آورد. در صورتی که فیلتر آسیب دیده باشد باید فیلتر جدید جایگزین آن شود. در ادامه این متن با تعمیرگاه توربو سرویس  مرکز تعمیرات لباسشویی کنوود همراه باشید.

ماشین لباسشویی کنوود قادر به تخلیه آب نیست

این می‌تواند بدترین حالتی باشد که شما لباس‌ها را درون ماشین لباسشویی قرار داده‌اید و آن‌ها خیس شده‌اند. اما لباسشویی کنوود قادر به تخلیه آب نیست. برای حل این مشکل نیز راه‌حلی وجود دارد. زمانی که ماشین‌های لباسشویی کنوود آب را تخلیه نمی‌کنند خبر از وجود یک نقص می‌دهند و دلایل مختلفی برای این نقص وجود دارند. خوشبختانه تشخیص و رفع این نقص می‌تواند بسیار آسان باشد و نیازی به تقبل هزینه تعمیر ندارد.