سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا در تهران

تعمیر اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا در تهران:اواپراتور یکی از قطعات کاربردی و مهم یخچال فریزر هیمالیا است که خرابی آن منجر به ایجاد مشکلاتی در سیکل سرمایشی دستگاه می شود. این قطعه گاز را از حالت مایع به بخار تبدیل می کند و به این ترتیب، به فرایند سرمادهی در یخچال فریزر هیمالیا کمک می کند. تعمیر اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا به دلیل اهمیت این قطعه، دارای حساسیت های ویژه ای است که باید به دقت رعایت گردند.لذا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی توربو سرویس، تیمی از مجرب ترین تکنسین های خود را مامور نظارت بر مراحل این فرایند کرده است. در ادامه این مطلب، شما را با نکاتی در خصوص ماهیت عملکردی اواپراتور و تعمیرات این قطعه آشنا می کنیم که برای شما مفید خواهند بود. برای تعمیر اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا خود نیز می توانید از تیم توربو سرویس در محل لوازم خانگی در تهران و کرج کمک بگیرید.

قطعات یخچال

 

تعمیر اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا در تهران

اواپراتور(تبخیرکننده)

 اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا از لوله های مارپیچی ساخته شده است که سطوح انتقال حرارت می باشد که در داخل آن مایع مبرد یا گاز جریان دارد و همین امر موجب سرمازایی می شود. اواپراتور در اشکال و اندازه های مختلف نسبت به اندازه و سایز یخچال فریزر و ساید بای ساید های نوفراست ساخته می شود.گاز یا مبرد بعد از لوله موئی وارد اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا می شود. درواقع گاز از حالت مایع در لوله موئی به حالت بخار داخل اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا تبدیل می شود. و فشار گاز در اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا به تدریج پایین می آید و فشار کم آن درجه جوش مبرد را پایین می آورد و گاز مایع را به راحتی بخار می کند که با این عمل مقداری زیاد حرارت از محیط اطراف جذب می کند که فضای اطراف را سرد می کند و گاز از طریق لوله مکش که قطر آن بزرگتر است به کمپرسور باز می گردد.

علت یخ زدن و تشکیل برفک در اواپراتوریخچال فریزر هیمالیا

  •                  خرابی لاستیک در یخچال فریزر هیمالیا
  •                  باز بودن بیش از حد در یخچال فریزر هیمالیا
  •                خرابی قعطات دیفراست

روش های برفک زادیی اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا

رایج ترین روش برفک زدایی اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا، برفک زدایی الکتریکی می باشد. که در این روش ذوب کردن یخ ها به وسیله المنت(هیتر) انجام می گردد. که المنت پشت اواپراتور یخچال فریزر هیمالیا یا زیر اواپراتور نصب می گردد که فرمان به المنت توسط تایمر دیفراست یا بُرد می باشد.در زمان دیفراست کردن کمپرسور خاموش می باشد و زمان دیفراست بستگی به شرکت سازنده یخچال فریزر هیمالیا دارد. و زمان دیفراست معمولا بین 6 ساعت یا 8 ساعت یا 12 ساعت می باشد و طول زمان دیفراست هم بسته به نوع یخچال و کمپانی سازنده آن داردکه بین 15 دقیقه ، 20 دقیقه و 30 دقیقه می باشد.

یخچال

دوستان عزیز تعمیر و تست این قطعه باید توسط نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر هیمالیا انجام گیرد و اگر شما تخصصی در این زمینه ندارید ما پیشنهاد می کنیم به این قسمت از یخچال کاری نداشته باشید چون ممکن است خرابی آن بیشتر از چیزی شود که در حال حاضر وجود دارد.

توربو سرویس در تمامی 25 سال سابقه فعالیت مستمر خود در زمینه تعمیر لوازم خانگی همیشه بهترین انتخاب برای کسانی بوده است که به سرعت عمل و دقت و ضمانت تعمیر اهمیت داده اند. ما با هدف جلب رضایت مشتری تعمیر یخچال فریزر و ساید باید ساید هیمالیا را 24 ساعته شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل انجام می دهیم و هرگز نمی توانیم نسبت به مشکل مشتری خود بی تفاوت باشیم. چون خرابی یخچال چیزی نیست که بشود در آن تاخیری برای تعمیر قائل شد.