سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض کندانسور یخچال فریزر امرسان در تهران

تعویض کندانسور یخچال فریزر امرسان در تهران:کندانسور یخچال فریزر امرسان همان رادیاتور خنک کننده گاز (مبرد) یخچال می باشد. در پروسه‌ی سردسازی یخچال فریزر امرسان ، هوای اتاق از بین لوله‌های مبرد که «کویل» یا «کنداسور» نامیده می‌شوند جریان پیدا می‌کند تا گرمای گاز یا همان مبرد به بیرون منتقل شود. در طول زمان، گرد و غبار هوای اتاق در کندانسور جمع می‌شود. وقتی گرد و غبار زیاد شده، کندانسور دیگر نمی‌توانند به طور مؤثر وظیفه‌ی خود را برای خنک کردن گاز یخچال فریزر امرسان انجام دهد، از این رو عملیات خنک سازی یخچال فریزر امرسان درست صورت نمی گیرد و به کمپرسور فشار زیادی وارد میشود و حتی ممکن است باعث آسیب جدی و یا سوختن کمپرسور یخچال فریزر شود.

کندانسور

تعویض کندانسور یخچال فریزر امرسان در تهران

مشکلات رایج کندانسور یخچال فریزر امرسان

کندانسور هم مثل سایر قطعات یخچال فریزر امرسان ممکن است در طول زمان با مشکلاتی مواجه شود. یکی از مشکلات اساسی و رایج کندانسور یخچال فریزر امرسان، کثیف شدن آن می باشد. این قطعه در خارج از دستگاه و در مجاورت عوامل محیطی مثل گرد و خاک و … قرار گرفته است. به همین دلیل ممکن است گرد و خاک و پرز موکت و فرش بر روی سطح آن نشسته و مثل یک عایق، از انتقال گرما به محیط جلوگیری نماید. در اثر بروز این اتفاق فرایند تبدیل گاز داغ به مایع سرد دچار مشکل شده و در نتیجه، در اواپراتور سرمای کمی به وجود می آید. بنابراین آلودگی کندانسور می توان کل سیکل سرمایش یخچال شما را با مشکل مواجه کند.

البته فراموش نکنید که این مشکل مصرف برق یخچال فریزر امرسان را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. نشتی کندانسور یخچال فریزر امرسان نیز به عنوان یکی دیگر از مشکلات رایج این محصول شناخته می شود. در این حالت جایی از کندانسور دچار شکستگی یا سوراخ شده و گاز به بیرون نشت پیدا می کند. در هر صورت لازم است که مشکل کندانسور در اسرع وقت برطرف شود

امرسان

انواع کندانسور یخچال فریزر امرسان

1- کندانسور هوایی یا بیرونی که در پشت یخچال فریزر امرسان به صورت یک شبکه ی توری مانند می باشد و امروزه این نوع را در یخچال فریزرهای امرسان جدید کمتر میبینیم، البته این نوع کندانسور چون با محیط سطح تماس کمتری دارد دیرتر گرد و غبار می گیرد.

2- کندانسور پاکتی یا مکعبی یا حجمی که در کنار کمپرسور و یا زیر یخچال فریزر امرسان تعبیه شده است و حتما این نوع کندانسور باید توسط یک فن خنک شود و گرمای اطراف و درون کندانسور را مکش کرده و به سمت کمپرسور هدایت میکند. این مدل کندانسور یخچال فریزر امرسان با محیط بیرونی یخچال فریزر فریزر امرسان تماس کمتری داشته در نتیجه بیشتر نیاز به تمیزکردن دارد.

3- کندانسور درون بدنه ی کابین یخچال فریزر امرسان یا کندانسور مخفی این نوع کندانسورها بین ورق و فوم بدنه ی یخچال فریزر امرسان قرار دارند، در واقع به دو طرف بدنه ی یخچال فریزر امرسان چسبیده اند. در این نوع از کندانسورها بدلیل اینکه بدنه ی خارجی یخچال فریزر امرسان حرارت کندانسور را منتقل می کند و بدنه ی یخچال فریزر امرسان سطح وسیع و هم سطح رنگی تمیزی دارد، گرد و خاک به ندرت از انتقال حرارت جلوگیری می کند.