سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در تهران کرج

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در تهران کرج:فروش بالای محصولات الکترواستیل میسر نمی شود مگر با وجود تعمیرگاه گسترده در تمام شهرها و استانها. تعمیرگاه توربو سرویس در زمینه الکترواستیل با سالها تجربه و تخصص با دارا بودن پرسنل مجرب و تحصیل کرده مفتخر است همه روزه در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی بسیاری از مشتریان و مشترکین محصولات الکترواستیل بوده است.تعمیرگاه الکترواستیل توربو سرویس  بابت تعمیر و نصب و راه اندازی یخچال فریزر الکترواستیل - ساید بای ساید الکترواستیل

یخچال

 

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در تهران کرج 

در خصوص معایبی که دستگاه های یخچال فریزر الکترواستیل ، ساید بای ساید الکترواستیل ،دارند مشتریان محترم می توانند با راهنمایی کارشناسان تعمیرگاه الکترواستیل ، احتمالات خودشان دستگاه را رفع عیب نمایند؛ که در این صورت نیازی به مراجعه کارشناسان تعمیرگاه الکترواستیل نمی باشد. در غیر اینصورت اپراتورها با دریافت آدرس و شماره تلفن، بلافاصله تکنیسین ها و تعمیرکاران مجرب و متعهد را به منازل مشتریان اعزام و کمتر از 2 ساعت، تعمیر دستگاه انجام می شود. یکی از خصوصیات تعمیرگاه الکترواستیل و تعمیرگاه مرکزی الکترواستیل ، تعمیر دستگاه معیوب کمتر از 2 ساعت بوده و این مرکز بطور شبانه روزی فعال می باشد. تمام قطعات تعویضی، اصلی و با برچسب الکترواستیل بوده است. اگر چنانچه قطعات اصلی بر روی دستگاه شما نصب شود، طول عمر دستگاه بسیار بالا بوده و این مهم رضایت مشتریان را به همراه خواهد آورد.

تعمیرگاه الکترواستیل در تهران کرج

تعمیرگاه الکترواستیل توربو سرویس در تهران کرج یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی الکترواستیل با تربیت نیروهای متخصص در زمینه اپراتوری و جوابگویی مشتریان و همچنین راهنمایی تلفنی مشتریان و مشترکین محترم و دارا بودن کادر فنی جهت نصب و تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل ، ساید بای ساید الکترواستیل بوده و توانسته است در طول سالیان متمادی، جوابگوی نیازهای مشتریان محترم لوازم خانگی الکترواستیل باشد و این خدمات در رضایت مشتریان الکترواستیل تأثیر بسزایی گذاشته است.

یخچال فریزر

چرا برای تعمیر لوازم خانگی الکترواستیل تعمیرگاه الکترواستیل را انتخاب می کنید؟

  •     راهنمایی دقیق مشترکین توسط پرسنل Call Center در تعمیرگاه الکترواستیل
  •     اعزام سریع و به موقع تعمیرکاران شرکت در تعمیرگاه و تعمیرگاه الکترواستیل
  •     رفع عیب دستگاه در کمتر از 2 ساعت در تعمیرگاه الکترواستیل
  •     استفاده از قطعات اصلی در تعمیرگاه مجاز و تعمیرگاه مرکزی الکترواستیل
  •     تعرفه قیمتی پایین و باصرفه جهت مشتریان تعمیرات الکترواستیل
  •     انجام تعمیرات و اخذ مبلغ تعمیرات با رضایت مشتری در تعمیرگاه الکترواستیل
  •     تحویل دائمی قطعات به مشتریان در تعمیرگاه الکترواستیل
  •     ضمانت 36 ماهه جهت تعمیرات انجامشده در تعمیرگاه الکترواستیل
  •     Happy Call مشتریان ، پس از انجام کار در تعمیرات الکترواستیل
  •     اخذ رضایت نهایی مشتریان در تعمیرگاه الکترواستیل