سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش هیتر المنت یخچال فریزر بوش در تهران کرج

نقش هیتر المنت یخچال فریزر بوش در تهران کرج:سرمایش و گرمایش؟ چگونه این دو می توانند با هم کنار بیایند؟ به نظر می رسد تضاد وجود دارد، در واقع، یخچال و فریزر بوش شامل چندین سیستم گرمایش است، که انجام وظایف مختلفی را بر عهده دارد. شما شاید متوجه شوید که پشت یخچال و فریزر بوش گرم است. این به این دلیل است که گرما استخراج شده از داخل یخچال بوش باید به نوعی به بیرون هدایت شود.توجه : برای تعمیر یخچال بوش ، تعمیر و یا تعویض هیتر المنت یخچال بوش با توربو سرویس در ارتباط باشید .

هیتر

نقش هیتر المنت یخچال فریزر بوش در تهران کرج:

بسیاری از لوازم خانگی یک هیتر برای حذف یخ در اواپراتور دارند. این بخاری با توجه به عادت های کاربر (به عنوان مثال، باز کردن درب) با یخ زدگی کنترل می شود البته تاثیر بر مصرف انرژی کلی دارد. در بعضی از مدل ها این بخاری با توجه به عادت های کاربر (مثلا درب باز) کنترل می شود و فقط با یخ زدگی اتفاق می افتد در صورتی که یک یخ وجود داشته باشد که البته تاثیر آن بر مصرف انرژی کلی است.  در بعضی از مدل ها هیتر با استفاده از گرمای زائد گاز داغ برای رسیدن به یخ زدگی بدون هیچ گونه منبع انرژی اضافی استفاده می شود.

چگونه هیتر المنت یخچال فریزر بوش را تعویض کنیم ؟

قبل از شروع به تعویض هیتر المنت ، مطمئن شوید که منبع برق دستگاه را قطع کرده اید. اگر شما احساس می کنید مهارت و توانایی لازم برای موفقیت در این تعمیر را ندارید، با یک تکنسین تعمیر لوازم خانگی مشورت کنید.

محل هیتر المنت را تعیین کنید. که می تواند در قسمت پشتی یخچال و فریزر بوش قرار گیرد. یا زیر یخچال و فریزر شما باشد. هیترهای المنت معمولا در زیر یک کویل اواپراتور یخچال و فریزر بوش واقع هستند. شما باید هر گونه اشیایی که بر سر راه هستند را حذف کنید مانند محتویات فریزر، قفسه های فریزر، قطعات یخ ساز و... .. 

 هیترهای المنت یخچال فریزر بوش در یکی از سه نوع زیر موجود هستند: میله فلزی ، میله فلزی پوشانده شده با نوار آلومینیومی یا سیم پیچ در داخل یک لوله شیشه ای. هر یک از این سه نوع به طور دقیق مورد آزمایش قرار می گیرد.

المنت

قبل از اینکه بتوانید هیتر المنت یخچال فریزر بوش را آزمایش کنید، شما باید آن را از یخچال خود جدا کنید. یک هیتر المنت یخچال بوش با دو سیم متصل شده است. به دقت به این اتصالات توجه کنید و آنها را از پایانه ها بیرون بکشید. شما ممکن است نیاز به انبردست داشته باشید. علاوه بر دو سیم، ممکن است برخی از گیره ها یا پیچ های در محل نگهداری شود. شما باید گیره ها را آزاد کنید یا هر گونه پیچ را قبل از اینکه هیتر المنت را بخواهید جدا کنید. اگر هیتر المنت یخچال بوش شما یک لوله شیشه ای بیرونی است، از لمس کردن شیشه با انگشتان خودداری کنید. 

برای تعویض هیتر المنت یخچال بوش از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بوش توربو سرویس بهره مند شوید .

مشکلات هیتر المنت یخچال فریزر بوش 

گاهی اوقات یخچال بوش خیلی خنک می شودو گاهی اوقات نیز دستگاه خنک نمی شود. اغلب این موارد به دلیل آسیب دیدگی هیترالمنت رخ می دهد. تمام یخچال های بوش آن را دارند. اگر دستگاه شما کار نمی کند،شما مجبور نیستید یک یخچال جدید بیاورید،اما هیترالمنت را را می توانید تعویض کنید.

اگر یخچال بوش شما خنک نمی کند ممکن است یک مشکل یخ زدگی داشته باشید، تشخیص آن آسان است. ابتدا نگاهی به پوشش اواپراتور بزنید. پوشش اواپراتور معمولا بر روی دیوار عقب فریزر واقع شده است. اگر یک مشکل یخ زدگی وجود دارد، یخ ضخیم در پوشش اواپراتور وجود خواهد داشت. اگر یخ ضخیم روی پوشش اواپراتور وجود دارد، آن را بردارید. هنگامی که پوشش خاموش است، کویل های تبخیری را مشاهده کنید و اگر آنها به طور کامل با یخ پوشانده شده اند ،شما یک مشکل یخ زدگی دارید.

چنانچه برای یخچال فریزر بوش شما مشکل هیتر المنت به وجود آمد کافی است با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش توربو سرویس تماس بگیرید.