سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در تهران کرج

شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در تهران کرج:شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک چیست؟به صورت کلی و ساده زمانی که یخچال خنک نمی کند و یا قسمت فریزر آن یخ نمیزند اولین دلیل برای مشکل به وجود آمده ممکن است مربوط به گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک باشد. چون این گاز یخچال است که تبدیل به سرما می گردد تا یخچال یا ساید بای ساید خنک شود.ولی دلایل دیگری از جمله نشتی گاز و خرابی کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک و همچنین خرابی کندانسور یخچال فریزر و مشکل اواپراتور و مشکل در سیستم دیفراست یخچال فریزر جنرال الکتریک نیز ممکن است باعث سرما نداشتن یخچال فریزر گردد و باعث شود فرایند خنک سازی یخچال یا ساید بای ساید جنرال الکتریک صورت نگیرد .

جنرال

 

شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در تهران کرج

بهتر است توجه داشته باشید که شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک موردی حساس می باشد که فقط باید توسط تکنیسین باتجربه در زمینه تعمیر یخچال و یا تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک انجام گیرد و از شارژ گاز ساید بای ساید یا یخچال فریزر جنرال الکتریک توسط خودتان صرف نظر کنید.

شارژ گاز یخچال در محل انجام می گیرد!

توربو سرویس به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر یخچال و ساید بای ساید و تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در تهران و کرج تمامی خدمات تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک را در محل انجام میدهد. برای شارژ گاز یخچال نیز در محل و در حضور مشتری شارژ گاز انجام می گیرد. تمامی وسایل ابزار کار شارژ گاز همراه تکنیسین یا تعمیرکار یخچال شرکت توربو سرویس موجود می باشد و هرگز نیازی به جابجایی یخچال یا ساید بای ساید جنرال الکتریک به تعمیرگاه نمی باشد.

گاز یخچال فریزراز کدام گاز در شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک استفاده می شود؟

در سال های پیش از گاز آمونیاک و فریون 12 استفاده می شد ولی یکی از مشکلاتی که این گازها داشتند این بود که گاز آمونیاک اشتعال زا می باشد و ممکن بود با یک جرقه الکتریکی کل یخچال آتش بگیرد. همچنین هزینه گاز آمونیاک و فریون 12 بالا بود و موجب نارضایتی مشتریان می گردید. تا اینکه امروزه از گاز R134a و  R600a برای شارژ گاز یخچال و ساید بای سایدهای جنرال الکتریک استفاده می گردد.

گاز یخچال

گاز R134a چیست؟

گاز R134a یکی از پرکاربردترین گاز برای استفاده در یخچال های معمولی و فریزر تک جنرال الکتریک و همچنین قابل استفاده در ساید بای سایدها جنرال الکتریک می باشد. دلیل استفاده گسترده از گاز R134a در یخچال ها، قیمت مناسب آن و همچنین قابل اشتعال نبودن و از همه مهم تر دوام و پایداری نسبتا بالا گاز R134a می باشد. نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر توربو سرویس برای شارژ گاز یخچال و ساید بای ساید جنرال الکتریک از این گاز استفاده می نماید تا به تمام نیازهای مشتری برای مشکل به وجود آمده گاز یخچال پاسخ دهد.

هزینه شارژ گاز یخچال فریزر جنرال الکتریک

تمامی هزینه های تعمیرات یخچال در نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر یخچال و تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک طبق قانون اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تهران می باشد و مناسب ترین قیمت شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک را در بین سایر شرکت ها را فقط توربو سرویس ارائه می دهد.