سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه اندازی مجدد یخچال فریزر ال جی در تهران

راه اندازی مجدد یخچال فریزر ال جی در تهران:در این مطلب کارشناسان شرکت توربو سرویس برای راه اندازی مجدد یخچال فریزر ال جی نکاتی را برای شما ارائه داده اند که کمک شایانی میکند تا یخچال فریزر ال جی خود را راه اندازی نمایید. برای شروع به کار، یخچال را به برق متصل کرده و حداقل سه ساعت چیزی در داخل آن قرار ندهید، اجازه بدهید تا برودت کافی را به دست آورد سپس مواد غذایی را در داخل آن قرار دهید .

ال جی


راه اندازی مجدد یخچال فریزر ال جی در تهران

شاید باور نکنید اما تمیزی یخچال فریزر ال جی موضوعی بسیار مهم در خرابی یخچال فریزر دارد. خاک گرفتن یخچال فریزر، قرار گرفتن در مکان های خاک گرفته و نیز کثیف شدن آن از مسائلی هستند که در خرابی یخچال فریزر ال جی نقشی تاثیرگذار دارند. برای حل این مشکل و جلوگیری از خرابی یخچال فریزر ال جی، هر از گاهی، یخچال فریزر را به سمت جلو بکشید و قسمت زیر آن را تمیز کنید. علاوه بر این، محلول آب و جوش شیرین در شستشوی بدنه بیرونی و فضای داخلی یخچال فریزر ال جی به کمک شما می آید. برای اینکه از هدر رفت انرژی و خطر برق گرفتگی جلوگیری کنید حتما قبل از آغاز تمیز کردن یخچال فریزر آن را از برق کشیده و سپس به تمیز کردن آن اقدام کنید.

یخچال رنگی

برای اتصال یخچال فریزر ال جی به برق حتما از ترانس استفاده کنید. استفاده از ترانس، نوسانات برق شهر را کنترل می کند و طول عمر یخچال فریزر ال جی را افزایش می دهد. تحقیقات انجام شده روی لوازم برقی حاکی از این است که مهمترین عامل خرابی و از کارافتادگی یخچال ضعف و نوسانات برق شهر است. حتی نوساناتی که برای ما محسوس نیست نیز در این امر دخیل هستند.

آب و یخ های اولیه ای که یخچال فریزر ال جی تولید می کند، ذرات داخل لوله شلنگ آب یا منبع تغذیه آب را در خود دارند.

و احتمالا متوجه بوی آن ها شوید. از این رو ما به شما توصیه می کنیم که پس از اینکه یخچال فریزر ال جی را راه اندازی کردید، 20 قالب یخ اول و 7 لیوان آب اول را دور بریزید و استفاده نکنید. اگر بنا به دلایلی، مدتی طولانی می گذرد و از یخچال فریزر استفاده نکرده اید، حتما این کار را انجام دهید