سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه تشخیص سوختن کمپرسور یخچال آ ا گ در کرج

راه تشخیص سوختن کمپرسور یخچال آ ا گ در کرج:گاهی متوجه اشکالاتی در یخچال آ ا گ خود میشوید که شما را نگران میکند مانند خاموش شدن یخچال آ ا گ و یا ماندگاری بسیار کم غذا.قطعا اولین سوالی که به ذهن شما میرسد این است که آیا موتور یخچال آ ا گ سوخته است؟ توربو سرویس در این مقاله راه های تشخیص سوختن موتور یخچال آ ا گ را برای شما شرح داده است تا در هنگام تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال آ ا گ آگاهی کامل از مشکل دستگاهتان داشته باشید.

آ ا گ


راه تشخیص سوختن کمپرسور یخچال آ ا گ در کرج:

تشخیص سوختن موتور یخچال آ ا گ تخصص میخواهد و حتما باید توسط تعمیرکار مربوطه انجام گردد ، چنانچه موتور یخچال آ ا گ شما عزیزان سوخته است ، باید با نمایندگی تعمیرات آ ا گ توربو سرویس در کرج تماس حاصل نمایید .

راه‌های تشخیص سوختن موتور یخچال آ ا گ

به طور معمول وقتی یخچال آ ا گ به درستی کار نمیکند این نگرانی برای مصرف کننده پیش می‌آید که موتور یخچال آ ا گ سوخته است یا اینکه دچار اشکالات اساسی شده اما واقعیت این است که درست کار نکردن یخچال آ ا گ می‌تواند دلایل دیگری هم داشته باشد و همیشه نیازی به تعمیر موتور یخچال و یا تعویض آن نیست.سر صدای غیر عادی یخچال آ ا گ در هنگام کار کردن یکی از دلایل سوختن موتور یخچال میباشد

روشن نشدن یخچال یکی از دلایل سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال آ ا گ میباشد

وقتی یخچال آ ا گ روشن نمی‌شود اولین چیزی که به فکر مصرف کنندگان می‌رسد این است که حتما موتور یخچال آ ا گ سوخته است. اما لازم است قبل از اینکه با اطمینان بگوییم که موتور یخچال آ ا گ سوخته است موارد دیگری را بررسی کنیم. قبل از هر کاری مطمئن شوید که برق به یخچال می‌رسد به عنوان مثال چک کنید که دو شاخه یا سیم رابط معیوب نباشد. خرابی اورلود و وجود اشکال در ترموستات هم می‌توانند دلیلی برای روشن نشدن یخچال آ ا گ باشند. بعد از بررسی این موارد و اطمینان از سلامت این بخش‌ها میتوان گفت که موتور یخچال آ ا گ سوخته است یا دچار ایراد شده است.

شروع به کار یخچال با صدای خاص یکی از دلایل سوختن موتور یخچال آ ا گ است

ممکن است زمانی که یخچال آ ا گ را روشن می‌کنید صدای خاصی بشنوید و سپس یخچال از کار بیافتد. در چنین حالتی این امکان وجود دارد که موتور یخچال شما نیمسوز شده باشد البته موارد دیگری هم هستند که میتوانند باعث به وجود آمدن این اشکال شوند. ممکن است رله استارت یا اورلود معیوب باشد یا حتی برق ضعیف باشد. همچنینمسدود بودن مسیر گردش گاز هم می‌تواند باعث به وجود آمدن این اشکال شود.

یخچال

کار نکردن موتور و شنیدن صدای چیک چیک از آن یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال آ ا گ است

اگر یخچال شما سرما تولید نمیکند و بعد از چند لحظه صدای چیک چیک از موتور یخچال خود می‌شنوید احتمال زیادی وجود دارد که موتور یخچال شما خراب شده باشد اما قبل از اینکه به طور قطعی نظر بدهیم لازم است که رله استارت، کمپرسور و سیکل گردش گاز را نیز بررسی کنید چرا که خراب در این قسمتها هم میتواند دلیل به وجود آمدن این مشکل در یخچال آ ا گ شما شود.

توجه : در ادامه به مشکلاتی اشاره میکنیم که مصرف کننده ها به دلایل آن نگرانی بابت سوختن موتور یخچال آ ا گ دارند .