سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه آماده کردن کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ

نحوه آماده کردن کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ:هرموقع برای کمپرسور یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ شما عزیزان مشکلی پیش آمد با تکنسین های مجرب شرکت توربو سرویس تماس بگیرید.برای آماده کردن کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ مراحلی باید انجام داد که در ادامه ی مطلب به این مراحل میپردازیم

یخچال


 نحوه آماده کردن کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ

مرحله 1 – دستگاه را از برق جدا کنید

قبل از شروع فرآیند نصب، دستگاه را از منبع تغذیه جدا کنید. این مرحله مهم است، اما به خودتان استرس وارد نکنید. سپس محتویات یخچال سامسونگ را خارج کنید و یا آن ها را موقتا در یخچال سامسونگ دیگر قرار دهید.

مرحله 2 – به سراغ کمپرسور قدیمی بروید

بعد، کمپرسور قدیمی را پیدا کنید. که معمولا در پایین یخچال سامسونگ قرار دارد و از پشت دستگاه قابل دسترسی است. این بخش استوانه ای شکل است و یک گارد فلزی معمولا آن را حفاظت می کند. در صورت لزوم از یک پیچ گوشتی استفاده کنید تا گارد را بیرون آورده و کمپرسور را باز کنید.

مرحله 3 - کمپرسور را بیرون بیاورید

کمپرسور را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا خازن دارد. خازن مانند یک جعبه بزرگ به نظر می رسد و به طور مستقیم به کمپرسور متصل می شود تا قدرت شروع را فراهم کند، بسیار شبیه یک باتری است.

برای خارج کردن کمپرسور ،سیم کشی و دریچه های کمپرسور را از خازن جدا کنید. در نصب هرگونه سخت افزار را نیز حذف کنید. سپس یک کمپرسور جدید با همان مدل موردنظر خریداری کنید واطمینان حاصل کنید که برای دستگاه شما مناسب است. اگر شما کمپرسور را جدیدی مدنظر قرار دادید و گران تر از خرید یک یخچال جدید برای شما باشد پیشنهاد می شود که یک یخچال جدید خریداری کنید. یخچال های جدید می تواند کارآمد تر از یک دستگاه قدیمی تر با یک کمپرسور جدید باشند.

سامسونگ

نصب کمپرسور یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ

مرحله 1 - خازن را وصل کنید

خازن را به کمپرسور جدید وصل کنید و بار رعایت سیم کشی صحیح همانگونه که توسط سازنده شما ارائه شده است.

مرحله 2 - اضافه کردن گاز

مبرد باعث کار کمپرسور می شود. اگر یخچال فریزر سامسونگ شما یک دستگاه قدیمی است، شما نیاز به اضافه کردن مبرد مایع R22 دارید. در صورتی که دستگاه شما جدید است، پس شما نیاز به مبرد R404c دارید، مگر اینکه سازنده توصیه دیگری برای شما داشته باشد.

قبل از شارژ دستگاه با مبرد شما باید خلاء را بیرون بکشید. برای انجام این کار و اضافه کردن مبرد   از تمام دستور العمل هایی که تولید کننده یخچال سامسونگ شما ارائه می دهد پیروی کنید باشید.

مهم است که تمام مراحل را با دقت انجم دهید و هنگام کار در این مرحله از دستکش های ایمنی استفاده کنید زیرا مبرد در معرض مواد شیمیایی است که ازن را تخلیه می کنند. اگر در مورد چگونگی ادامه دادن به کار مطمئن نیستید، با یک تکنسین حرفه ای برای کمک تماس بگیرید.

مرحله 3 - سوپاپ ها را وصل کنید

سپس شیرهای یخچال را بررسی کرده و آنها را به کمپرسور وصل کنید. از آنجا که یخچالها دارای کمپرسورهای مختلفی هستند، هنگامی که کمپرسور جدید را نصب می کنید ، از مدار سوپاپ و سیم کشی را که مورد تایید سازنده است پیروی کنید.

مرحله 4 - تست دستگاه

پس از اینکه سیم کشی و سوپاپ ها متصل شده اند، گارد محافظ را باز کنید و دستگاه را آزمایش کنید تا ببینید آیا کار می کند