سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض و تعمیر یخساز یخچال فریزر کنوود

 

تعویض و تعمیر یخساز یخچال فریزر کنوود:تعمیر یخساز یخچال کنوود در محل تمامی مدل ها توسط بزرگ ترین شرکت تعمیر یخچال در تهران و کرج. شرکت توربو سرویس تمام مشکلات یخساز یخچال فریزر و ساید بای ساید کنوود را با ضمانت رسمی و کتبی در محل تعمیر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کنوود

تعویض و تعمیر یخساز یخچال فریزر کنوود:

عمر یخساز یخچال کنوود تمام مدل ها

خرابی یخساز یخچال مخصوصا در فصل تابستان که نیاز به یخ بسیار شدید می باشد می تواند بسیار رنج آور باشد. زیرا ما از یخچالی که در منزل قرار داده ایم انتظار داریم در فصل تابستان تمام نیاز های ما را برطرف نماید. از این رو خرابی یخساز یخچال بسیار مشکل جدی می باشد و نیاز است هرچه سریع تر برای حل مشکل از نمایندگی مجاز تعمیر یخچال کنوود درخواست کمک نماید تا مشکل را برطرف نماید

تعمیر یخساز یخچال پیشنهاد شرکت توربو سرویس می باشد. زیرا تعویض یخساز دارای هزینه بالاتری می باشد. برای همین است که تکنیسین های شرکت بزرگ تعمیرات یخچال توربو سرویس همیشه برای به حداقل رساندن هزینه ها برای مشتری به دنبال تعمیرات می باشند تا تعویض قطعه مورد نظر.

یخچال های ساید بای ساید کنوود یکی از بهترین مدل های ساید بای ساید در ایران و جهان می باشند. در یخچال های ساید بای ساید کنوود یخساز پر قدرتی وجود دارد که احتمال خرابی آن بسیار پایین می باشد. ولی به هر دلیلی ممکن است برای یخساز مشکلی به وجود آید و یکی از قطعات آن مانند:

  • موتور یخساز
  • محفظه
  • سنسور
  • کابل برق
  • سوکت آب
  • اهرم تشخیص

دچار آسب و خرابی گردد. برای حل مشکل کافی است با شرکت توربوسرویس تماس بگیرید و درخواست تعمیر یخساز یخچال کنوود خود را ثبت کنید. تکنیسین تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید کنوود برای حل مشکل سریعا در محل و آدرس شما حاضر شده و در کمتر از یک ساعت مشکل یخساز را برطرف می نماید و می توانید مجددا از یخساز یخچال ساید بای ساید کنوود خود استفاده کنید.

یخساز

مشکلات یخساز یخچال فریزر و ساید بای ساید کنوود

از جمله عمده مشکلات یخساز یخچال کنوود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

روشن نشدن کلی یخساز

خرابی سنسور یخساز

چسبیده شدن تکه های یخ به هم

یخ نساختن یخساز

شک بودن یخ ها در محفظه

شکستن محفظه یخساز

فشار آب منزل و موتور یا کمپرسور یخچال نیز بر فرآیند یخسازی یخچال تاثیر گذار می باشد. همچنین فیلترهای یخچال نیز باید هر 6 ماه یکبار تعویض گردد زیرا یکی از دلایل مشکل در یخسازی یخچال تمیز نبودن فیلتر آب می باشد.