سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک در تهران کرج

تعویض موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک در تهران کرج:همانطور که میدانید یخچال فریزر جنرال الکتریک از اجزای گسترده ای تشکیل شده اند که مهم ترین بخش آن تعویض موتور یخچال فریزرمیباشد ،و هر یک نقش قابل توجهی در کارکرد یخچال جنرال الکتریک دارند به همین دلیل خرابی هر کدام از قطعات باعث میشود تا یخچالجنرال الکتریک کارکرد مناسبی نداشته باشدبنابراین با مشاهده ی خرابی قسمت های مختلف باید به سرعت به رفع مشکل به وجود آمده پرداخت.به دلیل اینکه موتور یخچال جنرال الکتریک جزء مهمترین اجزای یخچال میباشد در این قسمت تصمیم گرفته ایمبه تعویض و نشانه هایی که هنگام خرابی این قطعه ی مهم به وجود می آید بپردازیم پس با ما همراه باشید

موتور


تعویض موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک در تهران کرج:

نشانه های خرابی موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک 

قبل از اینکه به فکر تعویض باشید باید با نشانه های خرابی موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک آشنایی داشته باشید چون در برخی از موارد ممکن است مشکل از قسمت دیگری باشد و بتوانید با راهکارهای ساده آن را رفع کنید. بهتر است بدانید یکی از نشانه های اصلی خرابی موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک صدای آزاد دهنده های آن میباشد که در این موارد باید به سرعت به رفع خرابی آن پرداخت تا جلوی سوختن موتور را گرفت.

موتور

موتوردر صورتی که دچار خرابی شود دمای یخچال جنرال الکتریک  افزایش خواهد یافت به همین دلیل اگر شاهد کاهش کارایی یخچال خود بوده اید باید به فکر بازدید آن توسط تعویض کاران باشید. موتور هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند توسط برندهای مختلف تولید میشوندبه همین دلیل باید به فکر بهترین موتور های موجود در بازار باشید تا بتوانید سالها بدون مشکل به استفاده از آن بپردازید.

تعویض موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک

اولین مرحله در تعویض موتور یخچال فریزر جنرال الکتریک، خرید یک موتور اورجینال و مطابق نیاز یخچال فریزر جنرال الکتریک می باشد. موتورها دارای قدرت متفاوتی می باشند. برای مثال موتوری که برای یک یخچال معمولی قدیمی نصب می شود با موتوری که بر روی یک یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک نصب می شود متفاوت است.

دومین مرحله بعد از خرید موتور، جدا کردن موتور قدیمی یخچال فریزر جنرال الکتریک می باشد. با استفاده از یک پیچ گوشتی و یک دم باریک یا انبردست لوله های ورود و خروج گاز را قطع نمایید.