سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر ترموستات انواع یخچال فریزر کنوود در کرج

تعمیر ترموستات انواع یخچال فریزر کنوود در کرج: شرکت توربو سرویس در این نوشته قصد دارد به موضوع تعمیر ترموستات انواع یخچال فریزر کنوود در کرج بپردازدنمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال فریزر کنوود شما عزیزان را تعمیر کنند.

ترموستات


تعمیر ترموستات انواع یخچال فریزر کنوود در کرج

جدا کردن اتصالات ترموستات

یک کاور روی ترموستات قرار گرفته است که حتما باید ان را جدا کنید. برای انجام این کار باید کاور را به سمت بالا فشار دهید تا اتصالات ترموستات برای شما نیز نمایان شود. البته توجه داشته باشید که قبل از جدا کردن سیم ها حتما عکسی از آن ذخیره نمایید تا برای نصب ترموستات جدید مشکلی نداشته باشید

نصب لوله مویی روی ترموستات جدید

بعد از جدا کردن تمام اتصالات حا باید لوله مویی را از داخل دیواره یخچال فریزر کنوود جدا کنید. جدا سازی این لوله مویی بسیار آسان و راحت می باشد و برای در اوردن آن از دیواره یخچال فریزر کنوود هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت ولی اغلب در بعضی از مدل ها در انتهای این لوله مویی یک دندانه وصل شده است که برای جدا سازی آن باید از پیچ گوشتی استفاده نمایید..

تعمیر یخچال

نصب درجه دما روی ترموستات جدید

بعد از انجام چهار مرحله بالا کار نصب ترموستات تقریبا به پایان رسیده است اما درجه دمایی که در مرحله اول از ترموستات قدیمی جدا کرده اید را حالا باید روی ترموستات جدید نصب نمایید. نصب ترموستات یخچال فریزر کنوود به اتمام رسید حالا میتوانید یخچال فریزر را به برق بزنید و سعی کنید یک دمای مناسب را برای آن تنظیم نمایید.

تعمیر ترموستات یخچال فریزر کنوود

امکان دارد به دلیل کار طولانی یخچال فریزر کنوود پلاتین های کلید ترموستات اتصال داشته باشد و فرسوده شوند برای چک کردن دقیق تر این مشکل زمانی که یخچال کار می کند ترموستات را به طرف صفر چرخش دهید اگر یخچال فریزر کنوود خاموش شد ترموستات سالم است ولی اگر تغییر نکرد پس پلاتین ها به هم وصل شده اند ، ترموستات را از یخچال جدا کنید..

قطعات تشکیل دهنده ترموستات یخچال فریزر کنوود

لوله بلوی ترموستات را به سقف اپراتور وصل می کند زمانی که ترموستات متصل باشد کمپرسور فعال می گردد اگر کمپرسور خنک شود گاز داخل لوله بلو و لوله مویی و فانوسک کم می گردد با کم شدن اهرم کلید ترموستات کم می شود و باعث قطع شدن موتور می شود زمانی که موتور خاموش شد دمای داخل یخچال فریزر کنوود زیاد می شود و به خاطر گرم شدن یخچال فریزر کنوود محیط گاز در فانوسک زیاد می شود و حجم فانوسک بزرگ می گردد.با این تغییر ترموستات فعال می گردد و کمپرسور هم فعال می شود.