سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال استیل در کرج

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال استیل در کرج:نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال استیل در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یخچال ساید بای ساید جنرال استیل شما عزیزان را تعمیر کنند.یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال استیل من کار نمی کند اما لامپ های درون آن روشن است و در صفحه نمایش عدد -0 بجای 0f نمایش می دهد و در شکل فشردن دکمه ها صدای بیپ کوتاه شنیده می شود موارد زیر احتمال می رود

تعمیر یخچال

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال استیل در کرج


دلیل اول در تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال استیل: کویل کندانسور کثیف است

اگر کویل کندانسور در داخل دیوارهای فریزر واقع شده باشد، تمیز کردن لازم ندارند.  با این حال، اگر می توان به کویل کندانسور به راحتی از پشت و یا زیر واحد دسترسی داشته باشید، شما باید هر 6 تا 12 ماه انها را تمیز کنید. اگر کویل کندانسور کثیف باشند، قادر به از بین بردن گرما به طور موثر نبوده و ظرفیت خنک کنندگی فریزر را کاهش می دهند. اگر کویل کندانسور کثیف هستند یا در مدت زمانی است که پاک نشده اند، آنها را تمیز کنید.

دلیل دوم در تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال استیل: موتور فن اواپراتور


موتور فن اواپراتور، هوا را بر روی کویل های اواپراتور گردش می دهد و آن را در سراسر فریزر جریان می دهد. اگر موتور فن اواپراتور کار نمی کند، فریزر سرد نخواهد شد. در بیشتر یخچال و ساید بای ساید جنرال استیل، موتور فن زمانی که درب باز است کار نمی کند. برای بررسی کردن موتور فن اواپراتور ، درب فریزر را باز کنید و سپس کلید درب را به حالت دستی فعال کنید. اگر سوئیچ درب فعال باشد، اما موتور فن سرد کننده اجرا نشود، موتور اواپراتور را جایگزین کنید.

تعمیرات
دلیل سوم در تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال استیل: رله شروع

رله شروع نیرو را به کمپرسور می دهد. اگر آغاز رله به درستی کار نکند، کمپرسور امکان دارد به حالت متناوب اجرا شود یا امکان دارد اصلا اجرا نشود. اگر کمپرسور اجرا نشود، فریزر خنک نمی شود. برای تعیین اینکه آیا رله شروع ضعیف است یا نه، فریزر را جدا کنید و رله شروع را از کمپرسور بردارید. از یک مولتی متر برای تست رله شروع و برای تعیین تداوم بین شروع و اجرای ترمینال استفاده کنید. اگر رله شروع تداوم نداشته باشد یا اگر بوی سوخته می دهد، آن را جایگزین کنید.

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال استیل

همه روزه افراد زیادی با نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال استیل توربو سرویس  تماس گرفته و مشکلات این چنینی را بیان می کنند که متخصصان با صبر و حوصله موارد احتمالی که موجب نقص شده اند را بیان می کنند و هزینه تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال استیل را به مشتریان اعلام می کنند و در صورت تمایل فرد پیش فاکتور مورد نظر ارسال شده و کمتر از 2 ساعت متخصص تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال استیل همان برند به محل مشتریان اعزام می شوند و تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال استیل را در محل انجام داده و ضمانت 36 ماه کتبی برای تعمیرات فریزر را مشتریان ارائه می دهند.