سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنسور دیفراست یخچال فریزر وستل خطا و تعمیر آن

 

سنسور دیفراست یخچال فریزر وستل خطا و تعمیر آن: خطای سنسور دیفراست یخچال فریزر وستل که ضد برفک بودن دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد از جمله ارورهایی می باشد که به مرور و به عوامل گوناگون امکان دارد بروز کند. خراب شدن سنسور دیفراست یخچال فریزر وستل با توجه به برند دستگاه با کدهای گوناگون نمایش داده میشود و باید به آن دقت خاصی داشت. شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع سنسور دیفراست یخچال فریزر وستل خطا و تعمیر آن برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

تعمیر یخچال


سنسور دیفراست یخچال فریزر وستل خطا و تعمیر آن

بر عکس گذشته که برفک قسمت جدایی ناپذیر یخچال ها فریزرهای وستل  بود، در نسل های جدید این دستگاه ها تاثیری از برفک نباید در آن وجود داشته باشد. سیستم سرد سازی یخچال فریزرهای وستل ضد برفک به صورتی طراحی شده است که در روز حدود دو مرتبه برفک های موجود آب میشوند و این عملیات به وسیله سیستم دیفراست صورت میگیرد. خراب شدن سنسور دیفراست سبب میشود تا وجود برفک در دستگاه به  طرز درستی تشخیص داده نشود و به مرور برفک زیادی در صفحه پشت یخچال فریزر وستل ساخته شود.
از آنجا که وجود برفک سبب کم شدن عملکرد یخچال فریزر وستل شده و به شدت بر تازگی و طراوت مواد غذایی موثر است، در نتیجه با بروز خطای سنسور دیفراست یخچال فریزر وستل باید نسبت به رفع  کردن مشکل آن اقدام کرد . 

خراب شدن سنسور دیفراست یخچال فریزر وستل

پیش از از چک راه های تست سنسور دیفراست یخچال فریزر وستل و رفع ارورهای موجود، نگاهی به طریقه کار این سیستم در یخچال های ضد برفک وستل  خواهیم داشت. سیستم یخچال های ضد برفک به صورتی طراحی شده است که اواپراتور های تعبیه شده در فریزر هوای گرمی که وارد فریزر میشود را خنک می کند و در فرآیند سرد شدن هوای گرم، میزانی رطوبت به جای می ماند که به صورت برفک تبدیل میشوند.

یخچال فریزر

تست سنسور دیفراست یخچال فریزر

برای چک کردن سالم یا عیب دار بودن سنسور دیفراست باید مقدار استحکام تعیین شود. برای این منظور اول باید سیم برق یخچال فریزر وستل را از پریز جدا کنید و با به کار گیری از اهم متر استحکام این قطعه سنجیده شود. اگر استحکام صفر اهم باشد عوض کردن سنسور لازم داشته باشد و اگر بقیه مقادیر نمایش داده شود نشان دهنده سالم بودن سنسور بوده و نیاز است بقیه فاکتورها مثل دما و استحکام دستگاه چک شود.