سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر قطعات یخچال فریزر بوش در تهران کرج

تعمیر قطعات یخچال فریزر بوش در تهران کرج:توربو سرویس تعمیرگاه مجاز انواع یخچال ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید در تهران کرج است . الان که وارد این صفحه شدید به احتمال زیاد یه مشکلی با یخچالتون دارید . هر مشکلی که دارید ما میتونیم خیلی سریع یخچاله مریضتون رو خوب کنیم!! آخه ما متخصص و نمایندگی تعمیر یخچال در تهران کرج هستیم . به خواندن ادامه دهید تا با نمایندگی توربو سرویس تعمیرات یخچال آاگ ، بوش ، جنرال الکتریک ، بوش ، آدمیرال ، سامسونگ ، الجی ، بکو ، کنوود ، زیمنس ، ویرپول ، باکنشت ، کنوود ، وستینگهاوس ، فریجیدر ، هیتاچی ، اسنوا ، بلومبرگ ، کن مور ، ماژیک شف ، ناسیونال ، هایسنس ، وست پوینت ، میتسوبیشی ، یخچالهای ایرانی ، آموزش تعمیرات یخچال ، راهنمای خرید و راهنمای تعمیرات آشنا شوید .

قطعات

 

تعمیر قطعات یخچال فریزر بوش در تهران کرج

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید تخصص میخواهد و حتما برای حفظ طول عمر آن باید از قطعات فابریک استفاده نمود و لازم است بدانید که هر برندی متخص خود را نیاز دارد ، توربو سرویس با پرورش تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده توانسته به تعمیرات یخچال با برندهای مختلف بپردازد.هر کجای تهران یا کرج که هستید تعمیر یخچال در محل انجام میگردد ، پس نگرانی بابت مصافت نداشته باشید ، آخه توربو سرویس دارای شعبات مختلف تعمیرات یخچال در سراسر تهران یا کرج میباشد

قطعات یخچال فریزر بوش

کندانسور:یکی از بخش های مهم یخچال بوش که در همه مدل ها وجود داشته و عملکرد بسیار مهمی دارد، کندانسور است. کندانسور یا همان رادیاتور، جزء بخش های مکانیکی یخچال بوش است و در چرخه خنک سازی آن دخالت دارد. مرحله اصلی تبدیل گاز به مایع در این قطعه انجام می شود و به همین دلیل نیز از کار افتادن آن، می تواند مشکلات اساسی در سیکل سرمایشی یخچال بوش ایجاد کند. در این صورت، هم مصرف برق یخچال بوش افزایش پیدا می کند و هم احتمال فاسد شدن مواد غذایی وجود دارد.

اواپراتور:اواپراتور یکی از قطعات کاربردی و مهم یخچال بوش است که خرابی آن منجر به ایجاد مشکلاتی در سیکل سرمایشی دستگاه می شود. این قطعه گاز را از حالت مایع به بخار تبدیل می کند و به این ترتیب، به فرایند سرمادهی در یخچال بوش کمک می کند. تعمیر اواپراتور یخچال بوش به دلیل اهمیت این قطعه، دارای حساسیت های ویژه ای است که باید به دقت رعایت گردند.

ترموفیوز:ترموفیوز یخچال بوش  یا فیوز حرارتی در تمامی یخچال‌ها وجود ندارد بلکه در یخچال‌های بوش به کار می‌رود که از نوع نفراست یا بدون برفک هستند. این قطعه در این نوع یخچال‌ها از بوش ضروری‌ترین قطعات محسوب می‌شود و عمده‌ترین نقش آن در یخچال بوش این است که دمای هیتر المنت نفراست را کنترل کند و مانع از آن شود که یخچال برفک بزند. همچنین وجود ترموفیوز در یخچال از خطر آتش سوزی یخچال فریزرهای نفراست می‌کاهد.

تعمیر

ترمودیسک:ترمودیسک قطعی است برقی سرما بیش از حد حساسیت نشان می‌دهد و باعث قطع و وصل شدن شدن جریان برق به المنت می گردد

برد:برد و ظیفه این قسمت الکترونیک و کنترل کلیه قسمتها می باشد که توسط سنسورهای محیط و دیفراست به قسمت برد انتقال پیدا میکند هر کدام از این سنسورهاه خراب باشد به قسمت برد گزارش اشتباه می دهد هر یخچال فریزربوش  ساید سنسورهای مخصوص خود را دارند توسط تکنسین تعویض می ‌گردد

ترموستات:ترموستات قطعه‌ای است برقی و مکانیکی که توسط لوله نازک و بلندی سرمای قسمت های یخچال بوش را توسط لوله بلو به قسمت انتهای ترموستات که صفحه ای است ، دارای پلاتین که یک رشته برق را کنترل می کند ،با سرد شدن لوله بلو کپسول گاز ترموستات و منقبض و منبسط می شود که باعث قطع و وصل جریان برق به موتور می گردد و وقتی فشار گاز در تریزون به هر علت پایین بیاید قسمت یخچال گرم و فریزر بوش خنک می باشد.

شارژ گاز:وظیفه موتور مکش و فشار گاز که اصطلاحا پمپاژ گفته می شود وقتی موتور گاز مبرد که انواع گازها می باشد تحت فشار گذاشته و از لوله کوچک و بلندی که یک سر آن به درایر یا خشک کن متصل است و سر دیگر آن به اواپراتور متصل می گردد ، که گاز توسط موتور با فشار وارد لوله ی مویی می گردد و از سمت دیگر به علت نازک و تنگ بودن لوله به صورت مایع به فضای اواپراتور می رسد.