سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معایب باز ماندن درب یخچال فریزر و ساید امرسان

معایب باز ماندن درب یخچال فریزر و ساید امرسان : اگر هوا بین محیط درون و بیرون این دستگاه به حالت دراز مدت رد و بدل شود ایراداتی امکان دارد به وجود آید که هزینه های خیلی زیادی را به همراه دارد.شرکت توربو سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات مجاز یخچال فریزر امرسان در تهران و کرج است برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید امرسان با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

تعمیر یخچال

معایب باز ماندن درب یخچال فریزر و ساید امرسان

فشار به کمپرسور یخچال فریزر و ساید امرسان

زمانی که درب یخچال فریزر و ساید امرسان به مدت زیادی باز می ماند، هوای درون کابین که سرد است با هوای گرم بیرون ترکیب شده و دمای آن به میزان بسیاری زیادی بیشتر میشود. کمپرسور مسئول است در هنگامی که دمای یخچال فریزر و ساید امرسان بالا رفت، آن را کنترل کرده و به دمای مورد نظر برساند.

یخچال فریزر مدرن امرسان

از این رو در هنگامی که انتقال حرارتی مابین فضای درون و بیرون یخچال فریزر و ساید امرسان اتفاق می افتد، کمپرسور باید بیشتر کار کند و فشار زیاد تری بر روی آن اعمال می شود. به همین دلیل امکان دارد به مرور دچار صدمه شود و هزینه ای سنگین را بر دوش شما بگذارد. از این رو نه باید تلاش کنید به باز ماندن یا خروج هوا از یخچال فریزر و ساید امرسان حساسیت نشان دهید و تا جایی که می توانید در این قسمت دقت کافی داشته باشید.

یخچال

برفک زدن فضای درونی کابین

اگر می بینید محیط درون فریزرتان که برفک نمی زد، زمانی است برفک بر روی آن نشسته است، یا قسمت درونی و چسبیده به بدنه ی عقبی یخچال تان برفک دارد، باید به این مسئله شک کنید که درب یخچال فریزر و ساید امرسان به درستی کار نمی کند. در این اوقات رطوبت هوای خارج به داخل فریزر نفوذ می کند و به دلیل این که این بخش از دستگاه دارای دمایی پایین تر از صفر است، نم موجود بر روی بدنه فریزر امرسان یا مواد غذایی به صورت برفک ظاهر می شود.

مصرف زیاد برق یخچال فریزر و ساید امرسان

زمانی که درب یخچال و فریزر و ساید امرسان خود را به شکل مکرر باز و بسته می کنید یا به هر دلیلی هوای گرم به آن داخل می شود، به دلیل بیشتر شدن فعالیت فعالیت کمپرسور و موتور برای کم کردن دمای این قسمت ، برق زیادی مصرف می شود.

افزایش دمای مواد غذایی

امکان دارد حس کنید دمای مواد غذایی در یخچال فریزر و ساید امرسان شما افزایش یافته است و دستگاه عملکرد لازم را ندارد. مخصوصا اگر حجم مواد غذایی زیادی را در آن نگهداری می کنید زمانی که درب یخچال فریزر و ساید امرسان به درستی بسته نمی شود، دمای آن نیز به حد کافی پایین نمی رود و به تبع آن مواد غذایی نیز در دمای مطلوبی قرار نمی گیرند. اگر باز ماندن درب مدتی زیادی و در اندازه وسیع انجام شود، احتمال این که مواد غذایی در آن فاسد شده و زمان نگهداری آن ها به میزان بسیاری کم شود هست.