سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی فریدولین در درختی کرج

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی فریدولین در درختی کرج: حتما مواردی پیش آمده که ماشین لباسشویی فریدولین شما طبق برنامه پیش نرفته و روند کاری آن مختل شده است. به طور مثال دکمه برنامه در یک مرحله خاص متوقف شده و دور دوم شستشو را انجام نداده است. یا زمانی که چرخه شستشو تمام شده ، مرحله خشک کردن صورت نگرفته و یا مواردی شبیه به این. کنترل چنین موضوعاتی در ماشین های لباسشویی فریدولین بر عهده قطعه ای به نام تایمر است. تایمر سطح آب را کنترل می کند در تنظیم و اجرای زمان چرخه کار کردن و توالی ‌های تنظیم چرخه موثر است.

تایمر ماشین لباسشویی

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی فریدولین در درختی کرج

زمانی که مشتری با شکایت از به هم خوردن برنامه لباسشویی به شرکت توربو سرویس مراجعه می کند، همکاران ما عنوان می کنند که احتمالا مشکل از تایمر است. در این شرایط، با تعمیر تایمر لباسشویی فریدولین همه ی ایرادات موجود رفع شده و روند کار دستگاه به حالت عادی باز خواهد گشت. البته برخی اوقات هم نیاز کار به این سادگی نیست و باید این قطعه را تعویض کرد.

تعمیر ماشین لباسشویی

آموزش تعمیر تایمر لباسشویی

برای تعمیر تایمر لباسشویی فریدولین باید بدانید که این قطعه اجزاء مشخص و شناخته شده ای دارد. کیفیت کار این اجزاست که تعیین می کند تایمر به چه صورتی کار کند. برای ترمیم این قطعه، تعمیرکار اول همه بخش های آن را چک می کند تا به تناسب صدمه ای که دیده اند، آنها را تعمیر یا تعویض کند. به صورت کلی روند تعمیر تایمر ماشین لباسشویی فریدولین به قرار زیر است:

بررسی کلید یا سوئیچ درب

کلید یا سوئیچ در حقیقت یک آپشن امنیتی است که اگر درست کار نکند، عملا نمی توانید با ماشین لباسشویی تان کار کنید. سوئیچ با درب دستگاه مرتبط است و باز یا بسته بودن آن را به تایمر اطلاع می دهد. اگر درب به هر علتی بسته نشود، سوئیچ با ارسال پیام به تایمر، مانع از روشن شدن دستگاه می شود.

اگر سوئیچ خراب شود، ماشین لباسشویی فریدولین شما در تشخیص باز و بسته بودن در دچار خطا شده و ایراداتی را به وجود خواهد آورد. مکانیسم قفل درب در برگیرنده چند میکروسوئیچ و یک سیم پیچ قفل کننده و بازکننده موتور واکس است. برای تعمیر تایمر لباسشویی فریدولین ، تکنسین اول سوئیچ یا کلید در را چک کرده و تعمیر می کند. اگر ایرادات ماشین با تعمیر سوئیچ لباسشویی رفع نشد، مراحل بعدی اجرا خواهند شد.