سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین لباسشویی شارپ نحوه تعویض پمپ تخلیه لباسشویی شارپ

ماشین لباسشویی شارپ نحوه تعویض پمپ تخلیه لباسشویی شارپ :شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع تعویض پمپ تخلیه لباسشویی شارپ در کرج برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی شارپ در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن ماشین لباسشویی شارپ شما عزیزان را تعمیر کنند

تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی شارپ نحوه تعویض پمپ تخلیه لباسشویی شارپ

1? قطع برق ماشین لباسشویی شارپ 

دقت کنید که برای تعمیر لوازم خانگی چه ماشین لباسشویی شارپ و دیگر وسایل الکترونیکی حتما قبل از انجام هر کاری برق دستگاه را نیز قطع نمایید و ایمنی فرایند تعمیر را نیز فراهم سازید تا در طول تعویض پمپ تخلیه لباسشویی شارپ ایرادی برای شما ایجاد نشود.

2? تخلیه آب لباسشویی شارپ 

اگر داخل درام لباسشویی شارپ آب قرار داد حتما باید آن را کاملا تخلیه کنید. ساده ترین روش برای تخلیه آب لباسشویی بکارگیری از یک شیلنگ و تشت می باشد البته میتوانید به وسیله فیلتر خروجی لباسشویی آب داخل دیگ را نیز تخلیه کنید دقت کنید که بعد از تخلیه آب لباسشویی شارپ محیط داخلی دستگاه را کاملا خشک کنید.

ماشین لباسشویی

3? باز گردن پنل بالایی و پشتی

شما باید پنل بالایی و پشتی لباسشویی را با احتیاط باز نمایید زیرا این پنل بسیار حساس بوده و ممکن است در اثر کوچکترین ضربه دچار شکستگی شود. بعد از باز کردن پنل، پمپ تخلیه را مشاهده خواهید کرد که در مدل های جدید در سمت راست لباسشویی قرار گرفته است که باید به همان سمت دستگاه را کج کرده یا به بغل بخوابانید.

4? خارج کردن پمپ خراب

اول از همه اتصالات و سوکت های متصل شده به پمپ خراب لباسشویی را خارج کنید و بعد از آن لوله ها و بست های پمپ را با احتیاط نیز انجام دهید زیرا اگر سوکت ها دچار قطعی شوند ایرادات سیم کشی برای شما به وجود خواهد آورد.

5? نصب پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شارپ 

بعد از همه مراحل گفته شده حال نوبت به نصب پمپ جدید ماشین لباسشویی شارپ نیز می رسد. به طور ساده و خلاصه میتوان گفت تمام کار های که برای در اوردن پمپ خراب انجام داده اید حال باید به صورت برعکس برای نصب پمپ جدید نیز انجام دهید. به آرامی پمپ را در محل مورد نظر قرار داده و پیچ ها را ببند البته اگر از مدل های خار دارد بود توجه کنید که به خوبی پمپ تخلیه را نصب کنید.