سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر ترموستات یخچال فریزر اسنوا در تهران کرج

تعمیر ترموستات یخچال فریزر اسنوا در تهران کرج:ممکن است بر اثر کارکرد طولانی یخچال اسنوا پلاتین های کلید ترموستات بهم اتصال کنند و یا فرسوده شده باشند ، برای بررسی دقیق تر در حال کارکرد یخچال اسنوا ترموستات را به طرف صفر بچرخانید اگر با خاموش شدن یخچال همراه شد ترموستات مشکلی ندارد اما اگر ترموستات تغییر حالت نداد پس پلاتین ها به هم متصل شده اند ، ترموستات را از یخچال جدا می کنیم . پلاتین های کلید ها را که بهم متصل شده اند را جدا کرده کلید را با اهم متر چک می کنیم در صورت سالم بودن ، ترموستات را به آرامی در جای اولیه اش قرار می دهیم ، در یخچال های اسنوا که دسترسی به کلید ترموستات مشکل است باید ترموستات را تعویض کنید .

اسنوا


تعمیر ترموستات یخچال فریزر اسنوا در تهران کرج

پیچ ترموستات یخچال اسنوا

قطعات تشکیل دهنده ترموستات عبارت اند از :

بدنه فلزی ، کنتاکت های اتصال ، فانوسک محتوای گاز ، لوله مویی ، لوله بلو ، فنر و اهرم ها ، پیچ تنظیم .

لوله بلوی ترموستات را  به سقف اپراتور متصل می کند هنگامی که ترموستات وصل باشد کمپرسور فعال می شود در صورتی که کمپرسور سرد شود گاز درون لوله بلو و لوله مویی و فانوسک کم می شود با کم شدن اهرم کلید ترموستات به پایین می آید و موتور قطع می شود هنگامی که موتور خاموش شود دمای درون یخچال اسنوا بالا می رود و به دلیل گرم شدن محیط گاز در فانوسک زیاد می شود و فانوسک حجمش بزرگ می شود با این تغییر ترموستات فعال می شود و کمپرسور را نیز فعال می کند .

میزان دمای اوپراتور و یخچال اسنوا و زمان کارکرد کمپرسور با پیچ ترموستات قابل تنظیم و کنترل است ، این پیچ اهرمی برای کنترل حجم فانوسک می باشد .

ترموستات

ترموستات 3 فیش یخچال اسنوا

کاربرد ترموستات سه فیش در یخچال های نوفراست است ( در یخچال های نوفراست هوای سرد به وسیله فن در داخل یخچال اسنوا پخش می شود ، و یک المنت گرم کننده نیز برای از بین بردن اتوماتیک یخ ها در این نوع یخچال ها تعبیه شده است .

قیمت ترموستات یخچال اسنوا

قیمت ترموستات یخچال اسنوا یا همان هزینه آن بر حسب مدلهای مختلف متفاوت میباشد ، در توربو سرویس سعی نموده ایم هزینه تعویض ترموستات یخچال اسنوا را به صورت کامل شرح دهیم شما عزیزان میتوانید هر کجای ایران که هستید برای خرید ترموستات یخچال اسنوا با ما تماس حاصل نمایید .شما عزیزان برای تعویض ترموستات یخچال اسنوا از خدمات نمایندگی آنها بهره مند شوید