سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین لباسشویی ویرپول تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی ویرپول تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی در تهران : قفل ایمنی درب ماشین لباسشویی ویرپول یا میکروسوئیچ از نخستین و بااهمیت ترین سیستمهای ایمنی در ماشین های لباسشویی ویرپول می باشد .نخستین وسیله ایمنی درب لباسشویی شامل یک کلید فشاری دو فیش کوچک یا همان میکروسوئیچ بود که با برق اصلی ماشین لباسشویی ویرپول به شکل سری در مدار قرار می گرفت و به وسیله زبانه دستگیره درب تحریک میشد و چنانچه زمان کار درب ماشین لباسشویی ویرپول باز میشد تنها قادر بود برق لباسشویی را قطع کنید و خطراتی از قبیل بیرون ریختن آب داغ و البسه به جای خود باقی میماند .

میکروسوییچ

ماشین لباسشویی ویرپول تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی در تهران

با اضافه کردن سیستم بی متال میکروسوئیچ به قفل ایمنی تبدیل شد که در زمان کار دستگاه از باز شدن درب ممانعت می کرد ، این نوع میکروسوئیچ یک قفل ایمنی الکترومکانیکال است که کنتاکت های آن در مدار به حالت سری با کل لباسشویی ویرپول قرار میگیرد و 5 ثانیه پس از روشن شدن دستگاه به مدار آمده و تا 2 دقیقه پس از خاموش شدن اجازه باز شدن درب را نمیدهد ، کارایی این نوع به دو قسمت تقسیم میشود :

  • اتصال کنتاکت اصلی اتصال برق
  • قفل ایمنی

میکروسوییچ درب

چگونگی کارایی میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی ویرپول 

هنگامی که درب ماشین لباسشویی ویرپول بسته میشود ، زبانه دستگیره درب میکروسوئیچ را تحریک و برق اصلی ماشین لباسشویی ویرپول را متصل میکند ، پنج ثانیه بعد سیستم قفل ایمنی عمل میکند ، با بالا آمدن زبانه ای جلو حرکت زبانه دستگیره درب را گرفته و درب را قفل میکند و تا 1 الی 2 دقیقه پس از خاموش شدن دستگاه اجازه نمیدهد درب باز شود .

تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی یکی دیگر از خدمات تعمیراتی در حوزه تعمیرات لباسشویی ویرپول است که به وسیله بهترین و با تجربه ترین تعمیرکاران و تکنسین ها ارائه می شود. میکروسوئیچ درب لباسشویی ویرپول در حقیقت همان قفل درب دستگاه است. مخصوص آن دسته از لباسشویی هایی است که درب آنها از جلو باز می شود. این سیستم یک سیستم امنیتی است که از باز شدن درب در زمان کار کردن دستگاه ممانعت می کند.تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی ویرپول بایستی به وسیله یک مرکز مجاز و مجهز و به کمک تکنسین های ماهر صورت گیرد ؛ در غیر این صورت ایرادات بیشتری را برای شما به وجود می آورد. برای تعمیر آن باید با عملکرد و کارایی آن به خوبی آشنا باشیم تا بتوانیم به درستی عیب یابی کنیم و سپس مسیر تعمیر را انتخاب و اجرا کنیم.