سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی بکو تعمیر در گوهردشت

دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی بکو تعمیر در گوهردشت :ماشین لباسشویی بکو یکی از وسایل پر کاربرد و ضروری هر خانه است و اگر به هر علتی کارکرد ماشین لباسشویی بکو با مشکل مواجه شود، دردسر و زحمت زیادی را ایجاد می‌کند و لازم است هرچه سریع تر به عیب یابی و تعمیر آن بپردازید یا به خرید ماشین لباسشویی بکو دیگر اقدام کنید.برخی از علت های خرابی ساده هستند و با چند تست ساده می‌توانید متوجه عیب ماشین لباسشویی بکو شوید.

تعمیر لباسشویی

دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی بکو تعمیر در گوهردشت

ولی برای عیب یابی بعضی از قسمت ها نیازمند یک تکنسین متخصص است. در این مقاله به بررسی علت هایی که ممکن است باعث خرابی و روشن نشدن ماشین لباسشویی بکو شود، می‌پردازیم.

برق ماشین لباسشویی بکو 

اولین مرحله بررسی دریافت برق است. برای این کار ولتاژ خروجی دستگاه ماشین لباسشویی بکو را با استفاده از یک مولتی متر بررسی کنید. اگر لباسشویی بکو برق نداشت پریز را چک کنید. برای این کار می‌توانید یک دستگاه برقی به پریز وصل کنید، تا مطمئن شوید که داخل پریز برق وجود دارد و هیچ قطعی در جریان برق ورودی به ماشین لباسشویی بکو وجود ندارد.

موتور ماشین لباسشویی بکو 

موتور ماشین لباسشویی بکو یکی از اجزای اصلی ماشین لباسشویی بکو است که وظیفه اش چرخاندن دیگ است. ماشین های لباسشویی بکو که گنجایش بالایی دارند از موتور معکوس برای چرخاندن دیگ استفاده می‌کند؛ یعنی چرخش موتور در 2 جهت انجام می‌شود.

اگر بعد از روشن شدن، دستگاه صدای عجیب و غیرطبیعی از ماشین لباسشویی بکو به گوش رسید ولی دیگ نمی‌چرخید یا به اصطلاح موتور شروع به کار نکرد، پس نیازمند یک متخصص فنی برای تعمیر دستگاه لباسشویی بکو خود دارید.

گاهی اوقات ماشین لباسشویی بکو در حین کار خاموش می‌شود، این ممکن است به علت گرم شدن بیش از حد موتور باشد. هنگامی که این اتفاق افتاد، زیاد نگران نباشید چرا که خاموش شدن ماشین لباسشویی بکو باعث خنک شدن موتور می‌‌شود.

تعمیر

مخزن ماشین لباسشویی بکو 

ولی اگر این مسئله دائما تکرار شود، یعنی موتور ماشین لباسشویی بکو شما زیاد تر از حد معمول گرم می‌شود. پس قبل از اینکه موتور ماشین لباسشویی بکو کامل از کار بیافتد، حتما به تعمیرکار توربو سرویس با شماره 09120448148 اطلاع دهید.

سویچ ماشین لباسشویی بکو 

اگر درب ماشین لباسشویی بکو باز باشد، ماشین لباسشویی بکو شروع به کار نمی‌کند. سویچ قطعه‌ی پلاستیکی کوچکی است که در درب دستگاه لباسشویی بکو  جاسازی شده است و اگر در باز باشد مانع راه اندازی ماشین لباسشویی بکو می‌شود. پس حتما قبل از روشن کردن دستگاه از بسته بودن درب ماشین لباسشویی بکو اطمینان حاصل کنید. در صورت روشن نشدن سویچ ماشین لباسشویی بکو  را چک کنید.