سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر ماشین لباسشویی کندی علل نچرخیدن دیگ لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی کندی علل نچرخیدن دیگ لباسشویی:ماشین لباسشویی کندی از وسایل پر کارایی در منازل و سایر مکان‌ها از جمله بیمارستان، هتل و … می‌باشد. در بعضی اوقات ایراداتی از جمله نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی کندی به وجود می‌آید که باید دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی کندی معلوم شود. از جمله دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی کندی می‌تواند خرابی تسمه، چفت نشدن در و … باشد. در ادامه توربو سرویس شما را با دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی کندی آشنا می‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی کندی علل نچرخیدن دیگ لباسشویی

از جمله دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی کندی علل گوناگونی دارا است که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.
در بعضی اوقات ایرادی برای لباسشویی شما پیش می‌آید و این سوال برای شما پیش می‌آید که چرا ماشین لباسشویی کندی نمی‌چرخد در پاسخ به این پرسش پاسخ‌های متداولی وجود دارد که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.
منظور از دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی کندی این است که دیگ درونی لباسشویی کندی کار نکرده و نمی‌چرخد و سبب خراب شدن لباسشویی کندی به صورت کامل می‌شود.

قفل درب لباسشویی کندی 

یکی از علل نچرخیدن ماشین لباسشویی کندی خرابی قفل درب ماشین لباسشویی است.
هنگامی که لباسشویی شروع به راه اندازی می‌شود باید درب آن بسته شده و قفل شود و تا هنگامی که قفل نشود لباسشویی شروع به کار نخواهد کرد چرا که احتمال باز شدن درب، در زمان چرخش دیگ وجود دارد.

ماشین لباسشویی

سیستم قفل درب ماشین لباسشویی کندی

سیستم قفل درب لباسشویی کندی در حالت خراب بودن یکی از علل نچرخیدن ماشین لباسشویی کندی می‌شود که باید تعمیر یا تعویض شود.
سیستم قفل درب با قفل درب گوناگون است چرا که سیستم شامل همه اجزای اطراف آن می‌باشد که کار قفل را انجام می‌دهند در حالتی که قفل درب شامل خود قفل می‌باشد.

چفت درب ماشین لباسشویی کندی 

از دیگر علل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چفت درب ماشین لباسشویی کندی می‌باشد.
در بعضی موارد دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی کندی ناشی از خرابی چفت درب مکانیکی یا الکترونیکی است که باید عیب یابی شود تا جواب به سوال چرا ماشین لباسشویی کندی نمی‌چرخد تعیین شود.
همانگونه که برای قفل درب ماشین لباسشویی کندی گفتیم چفت درب هم همان کاربرد را دارد و تا هنگامی که چفت درب به درستی بسته نشود دستگاه شروع به کار نمی‌کند.
پس یکی دیگر از دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی کندی بسته نشدن چفت درب ماشین لباسشویی کندی است.