سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه نصب تعویض فیلتر یخچال فریزر بنس

نحوه نصب تعویض فیلتر یخچال فریزر بنس:نصب تعویض فیلتر یخچال فریزر آپشنی نوین میباشد ، قابل ذکر است تولید کننده های داخلی و خارجی با استفاده از این آپشن طرفدارهای بسیاری را جذب کرده اند که فروش مناسب و قابل توجیهی نیز دارند .تعویض فیلتر یخچال فریزر بنس نسبت به برندهای مختلف روش متفاوتی دارند ، که در ادامه مطلب به این روشها میپردازیم .

فیلتر

نحوه نصب تعویض فیلتر یخچال فریزر بنس:

چرا باید فیلتر یخچال فریزر بنس خود را عوض کنیم ؟

تعویض به موقع و با کیفیت فیلتر یخچال فریزر بنس تصفیه آب یخچال : 1 _ آب را معدنی میکند 2_نیترات به آب میدهد 3_باعث آنتی باکتریال آب میشود .با اوصاف کلر ، رسوب ، املاح و باکتری در آبهای مناطق مختلف کشورمان نیاز اساسی نیاز اساسی به تصفیه آب میباشد.

اینکه رسوب و املاح آب منطقه چه درصدی است ؟ چه لوله هایی در ساختمان به کار برده شده و جرم داخل لوله های ساختمان به چه میزان است ؟ درصد کلر ، نیترات و  باکتری موجود در آب به چه مقدار است ؟ چه نوع فیلتر به کار برده شده است ؟  از موضوعات اساسی و مهم انتخاب فیلتر یخچال فریزر بنس میباشد

فیلتر تصفیه آب یخچال فریزر بنس موجود در بازار

1 : فیلترطعم و رایحه

2 : فیلتر کلر و باکتری

3 : فیلتر نیترات

4 : فیلتر معدنی

ریست فیلتر یخچال فریزر بنس یخچال

چراغ فیلتر دارای سه رنگ است ، اگر دیدید رنگ آن قرمز یا صورتی شده باید به فکر تعویض فیلتر یخچال خود باشید و اگر به تازگی آن را تعویض نموده اید ، باید بدانید یخچال شما نیاز به ریست فیلتر یخچال دارد ، ما در زیر به نحوه ریست فیلتر یخچال بنس میپردازیم.

یخچال

نحوه نصب و تعویض فیلتر یخچال فریزر بنس

1 : در ابتدا شیر ورودی آب یخچال را ببندید.

2 : در صورتیکه قبلا فیلتر یخچال فریزر داشته اید واشر به رنگ قرمز را با انگشت شصت گرفته و سپس دو سر لوله را بیرون بکشید و در غیر این صورت لوله را با قیچی برش دهید.

3 : فیتینگها را داخل قرار دهید و محکم کنید.

4 : لوله ای که از شیر آب آمده را داخل سمت راست فیلتر تصفیه آب وارد کنید و سپس شیر آب را باز کنید و یک ظرف بزرگ زیر آن قرار دهید تا آب سیاه ناشی از کربن داخل فیلتر از آن خارج شود و مجددا شیر آب را بسته و این کار را در سمت چپ فیلتر تکرار نمایید.

5 : در نهایت شیر آب را باز کنید.

6 : این نکته را در نظر داشته باشید بعد از تعویض فیلتر تصفیه آب بیرونی یا داخلی چراغ تعویض فیلتر روشن میشود و برای از بین بردن این آلارم یخچال شما نیاز به ریست دارد.

 .