سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید بکو در کرج

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید بکو در کرج:توربو سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال فریزر بکو (Beko) و تعمیر ساید بای ساید بکو، یکی از باتجربه ترین شرکت های نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر در تهران و کرج می باشد. تعمیر یخچال بکو توسط متخصص ترین تکنیسین تعمیر یخچال بکو انجام می گیرد. لازم به ذکر است که تمام تعمیرات یخچال بکو در منزل و در محل انجام می گیرد. تعمیر ساید بای ساید بکو از تمام مدل ها نیز در تعمیرگاه مجاز توربو سرویس قابل انجام می باشد.تعمیر یخچال بکو به صورت تخصصی توسط تکنیسین تعمیرات یخچال بکو(Beko) انجام می گیرد. هرگونه مشکلی که ممکن است برای یخچال بکو به وجود آید توسط شرکت توربوسرویس به صورت کلی رفع و برطرف می گردد.تعمیرات ما با ضمانت کتبی می باشد.

تعمیرات

 

 

 تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید بکو در کرج

اولین قدم برای ثبت درخواست تعمیرات و اعلام مشکل، تماس با شرکت می باشد.  کارشناسان توربو سرویس تکنیسین تعمیر یخچال بکو را به محل شما اعزام می کنند. ساعتی که تکنیسین در محل شما حاضر شود به شما بستگی دارد. مشتری ساعت تعمیر یخچال فریزر خود را تعیین می نماید.

هزینه تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید بکو

هزینه تعمیر یخچال بکو توسط تکنیسین و بعد از انجام کار کارشناسی خود و پیدا کردن مشکل به مشتری اعلام می گردد. تمام هزینه هایی که تکنیسین های توربو سرویس از مشتری اخذ می کند، هزینه مشخص شده واحد صنفی مربوطه می باشد. قبل از انجام تعمیرات، هزینه تعمیرات به مشتری اعلام می گردد. در صورت رضایت مشتری یخچال وی تعمیر می شود.

تعمیر برد یخچال فریزر و ساید بای ساید بکو (Beko)

شرکت توربو سرویس به صورت گسترده تمام بردهای الکترونیکی یخچال های فریزر و مدل ساید بای ساید بکو را در تهران و کرج تعمیر می کند. تعمیرات برد یخچال بکو توسط معتبرترین شرکت در زمینه تعمیرات لوازم خانگی.

یخچال

زمان مورد نیاز برای تعمیر یخچال بکو

سرعت خدمات رسانی و تعمیرات سریع یکی از ویژگی های بارز توربو سرویس می باشد. خیالتان راحت باشد که تعمیرات یخچال بکو همچنین تعمیر یخچال فریزر هر چیزی که باشد در کمتر از یک ساعت به صورت کلی رفع می شود. چون ما به کار خود اطمینان داریم. سرعت عمل تکنیسین های شرکت توربو سرویس شما را متعجب زده خواهد کرد.

ضمانت تعمیرات

تمام تعمیرات و قطعات تعویضی یخچال بکو دارای ضمانت یا گارانتی 6 ماهه می باشد. به این صورت که تا 6 ماه هرگونه مشکلی که از طرف قطعات تعویضی باشد به صورت رایگان توسط شرکت سرویسی خواهد شد. برای دریافت خدمات پس از تعمیرات کافی است فاکتور تعمیرات را در نزد خود نگه دارید.