سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوت در یخچال جنرال الکتریک چیست و نحوه بدست آوردن آن

فوت در یخچال جنرال الکتریک چیست و نحوه بدست آوردن آن:فوت یخچال یکی از مهم‌ترین وسایل هر خانه‌ ای یخچال فریزر‌ها جنرال الکتریک هستن که علاوه بر حفظ مواد غذایی، به زیبایی آشپزخانه هم کمک می‌کنند. وقتی برای خرید یخچال فریزر جنرال الکتریک به بازار میروید، حتما عواملی چون ظرفیت مورد نیاز و هزینه ای رو که می تونید بپردازین، در نظر بگیرین. ظرفیت یخچال جنرال الکتریک به عادات خرید و نوع تغذیه شما هم بستگی داره. اگر بیشتر سبزیجات مصرف می کنید، یخچال بزرگتری بخرید. چنانچه هفته ای یک بار به خرید می روید نیز ظرفیت رو کمی بیشتر در نظر بگیرین .

یخچال

فوت در یخچال جنرال الکتریک چیست و نحوه بدست آوردن آن

یخچال و فریزر از اساسی ترین و ضروری ترین وسایل خانه است که علاوه بر حفظ مواد غذایی، به زیبایی آشپزخانه نیز کمک میکند. ظرفیت یخچال و فریزر یا در واقعا همان فوت یخچال، از جمله مهمترین معیارهای شما به هنگام خرید این دستگاه هست. که البته به عادات خرید مواد غذایی و نوع تغذیه شما نیز بستگی دارد. گاها پیش می آید که شما هفته ای یکبار به خرید بروید؛ در این صورت لازم است ظرفیت و جا داد یخچال فریزر جنرال الکتریک را بیشتر و بزرگتر در نظر بگیرید .

 

15 راه روش برای افزایش عمر یخچال های فریزر جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک چه اندازه باید بخرید ؟

برای اشاره به ظرفیت هر یخچال آن را با مقیاس فوت می سنجند. مثلا فلان یخچال 12 فوت است و فلان یخچال 10 فوت است. شاید از خود بپرسید فوت چیست. فوت در واقع مقیاسی برای محاسبه حجم است که برابر با 28.316 لیتر می باشد. هر لیتر نیز برابر با یک مکعب به ابعاد 10 در 10 در 10 می باشد.

فریزر

فوت در یخچال جنرال الکتریک

لیتر = یک مکعب 10 * 10 * 10

1 فوت مکعب = 28.3168 لیتر

1 فوت مکعب تقریبا برابر است با 28 تا مکعب 10 * 10 * 10

در نتیجه یک یخچال 12 فوت ، در کل فضایی به اندازه 336 مکعب 10 در 10 در 10 را اشغال می کند. (28 ضربدر 12)

ابعاد یخچال دو قلو جنرال الکتریک

ابعاد یخچال های دوقلو جنرال الکتریک معمولا با ارتفاع 180 تا 185 و با عرض 60 تولید میشود. از لحاظ عرضی نیز باید 130 و از ارتفاع 190 سانتیمتر باید برای یخچال جنرال الکتریک در نظر گرفت.

نسل پیشرفته یخچال های جنرال الکتریک تک درب هستند که با عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 180 عرضه میشوند که عمق 75 الی 85 سانتی متر دارند.