سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عملکرد و نقش تایمر یخچال فریزر هیتاچی

عملکرد و نقش تایمر یخچال فریزر هیتاچی:تایمر ها یخچال فریزر هیتاچی به گونه ای تعبیه شده است که می توانید با مدل های مکانیکی و انواع سیم کشی ها جایگزین کنید ، تایمرها به صورت دائم یا موازی با کمپرسور یخچال هیتاچی در قسمت فریزر تعبیه شده است ، تایمر دیفراست و زمان کار آن قابل تنظیم است ، با نصب تایمر دیفراست بر روی هر یخچال با هر توان المنت برفک زدایی به صورت عالی انجام می شود و یخ و برفک در طولانی مدت روی اپراتور یخچال انباشته نمی شود و یخچال هیتاچی را دچار مشکل نمی کند


فریزر 

عملکرد و نقش تایمر یخچال فریزر هیتاچی

در اینجا به توضیحات 4 فیش تایمر میپردازیم ، فیش های 1 و سه ، فیشهای بوبین موتور تایمر هستند که یا 110 ولت برای یخچالهای آمریکایی و یا 220 ولت برای دیگر یخچالها هیتاچی میباشد . فیشهای 2 و 4 برای کمپرسور و هیتر المنت هستند که در بعضی مواقع جای آنها عوض میشود   .

توجه : تایمر دیفراست را برای یخچالهای هیتاچی مختلف میتوان استفاده کرد ولی تنها باید ولتاژ آنها را در نظر داشت که 110 هستند یا 220 ولت ، دقت داشته باشید که برای یخچال 110 ولت از تایمر 220 ولت استفاده ننمایید.

توجه : در بعضی از برندها جای فیشها عوض میشود که باید به این موضوع توجه نمود .

تست تایمر یخچال هیتاچی

تایمر دیفراست یخچال هیتاچی یک ساعت الکتریکی است که هیتر المنت یخچال را هر 6 تا 8 ساعت در مدار قرار می دهد ، در حال که تایمر دیفراست خراب شده باشد و برق را به هیتر المنت یخچال نرساند برفک ها در یخچال جمع می شوند و دمای یخچال بالا می رود .

مهم ترین رکن تست تایمر یخچال تجربی میباشد ، ولی دقت به زمان بندی آن و استفاده از اهم متر میتواند به اطلاع از صحت تایمر کمک نماید .

قبل از تعویض تایمر به تست تایمر یخچال هیتاچی میپردازیم و چنانچه نیاز به تعویض تایمر یخچال داشته باشد توسط تیم حرفه ای توربو سرویس عیب یابی و رفع عیب میگردد.

یخچال

قیمت تایمر یخچال هیتاچی

انواع تایمر در بازار موجود میباشد ، تایمر یخچال 220 مکزیکی ، تایمر مکزیکی قدیمی ، تایمر ژاپنی برای یخچال ناسیونال ، تایمر کره ای و تایمر دوزمانه و ...

هر کدام از این تایمرها در بازار به قیمت مختلف ارائه میشود ، در نظر داشته باشید که تشخیص معیوب بودن تایمر و استفاده تایمر مناسب از نکات ضروری میباشد .

ما در توربو سرویس برای رفاه حا شما عزیزان هزینه تعمیرات یخچال هیتاچی را به مانند هزینه تعویض تایمر یخچال هیتاچی بشرح داده ایم .

برای تعویض تایمر یخچال هیتاچی از خدماتنمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی توربو سرویسبهره مند شوید .