سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلیل برق داشتن بدنه یخچال فریزر سامسونگ

دلیل برق داشتن بدنه یخچال فریزر سامسونگ:شما عزیزان با خواندن این مطلب و کاربردی در رابطه با دلایل برق داشتن بدنه یخچال سامسونگ در خدمت شما هستیم، اگر دوست دارید در این رابطه به اطلاعاتی کامل و جامع دسترسی پیدا کنید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

سامسونگ

دلیل برق داشتن بدنه یخچال فریزر سامسونگ

تا به حال برای شما هم پیش آمده است که به بدنه یخچال سامسونگ خود دست بزنید و متوجه شوید که بدنه یخچال شما برق دارد، اما آیا می دانید دلایل آن چیست؟ در حقیقت چرا بدنه یخچال سامسونگ برق دارد؟ عوارض و مشکلات وجود برق در بدنه یخچال سامسونگ چیست؟ چطور باید این مشکل را برطرف کنیم؟ آیا نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ داریم؟ و یا اینکه خودمان می توانیم این مشکل را برطرف کنیم؟.

دلایل وجود برق در بدنه یخچال سامسونگ چیست؟

نخستین علت اینکه بدنه یخچال سامسونگ برق دارد این است که ترموستات اتصال بدنه دارد.

دلیل دوم معیوب بودن موتور می باشد

سومین دلیل وجود برق در بدنه یخچال سامسونگ ، بدون روکش بودن ناحیه ای از سیم های رابط می باشد

دلیل چهارم این است که موتور اتصال بدنه دارد

دلیل پنجم می تواند مشکل معیوب شدن سیم های رابط باشد

آخرین دلیل هم این است که سرپیچ لامپ داخل یخچال اتصال بدنه داشته باشد

چطور باید ایراد  وجود برق در بدنه یخچال سامسونگ را برطرف کنیم؟

هنگامی که می خواهیم ایراد وجود برق در بدنه یخچال سامسونگ را برطرف کنیم در ابتدا باید یخچال سامسونگ را از برق بکشیم سپس رله استارت و اوورلود را از موتور جدا می کنیم و در نهایت یخچال سامسونگ  را مجددا به برق متصل کنید پس از این مرحله با ولت متر و یا فاز متر وجود برق در بدنه یخچال را تست کنید در صورتی که بدنه یخچال شما همچنان برق داشت مشکل یخچال شما از موتور یخچال سامسونگ می باشد و حتما باید از یک تعمیر کار مجرب و حرفه ای یخچال سامسونگ کمک بگیرید .

فریزر سامسونگ

در بیشتر موارد برق داشتن بدنه یخچال نشات گرفته از اتصال بدنه موتور می باشد که این مشکل را می توانیم از طریق ارت نمودن یخچال از بین ببریم. گاهی اوقات در صورت بستن ارت زمانی که پریز یخچال را مجددا به برق متصل می کنیم احتمال قطع شدن فیوز وجود دارد. در صورتی که فیوز برق قطع شد یا باید سیم پیچی موتور تجدید شود و یا اینکه باید کل موتور را تعویض کنیم. در واقع در صورت بروز مشکل دوم حتما باید با یک تعمیر کار حرفه ای یخچال مشورت کنید.

در صورتیکه به این ایراد رسیدگی نکنید احتمال اینکه موتور یخچال شما با خرابی  و یا سوختن مواجه شود وجود دارد.

در این مقاله ما همه تلاش خود را کردیم تا در رابطه با دلایل وجود برق در بدنه یخچال سامسونگ ، چگونگی برطرف کردن مشکل و همچنین عوارض آن با شما صحبت کردیم. امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مورد نیاز شما را در این موضوع بیان کرده باشیم. از اینکه ما را در این مطلب همراهی کردید کمال تشکر را داریم.

خدمات تعمیر یخچال توربو سرویس

در صورتی که یخچال شما به هر علتی با خراب شدن مواجه شدید شما می توانید از خدمات شرکت فنی خدماتی توربو سرویس استفاده کنید وتعمیر یخچال خود را به تعمیرکاران حرفه ای و مجرب ما بسپارید، این مجموعه بهترین خدمات و با کیفیت ترین خدمات را با کمترین هزینه ها به شما عرضه می کند.