سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برد یخچال فریزر و ساید بای ساید شارپ

برد یخچال فریزر و ساید بای ساید شارپ:برد یخچال فریزر و ساید شارپ همان مدارات الکترونیکی است که دستورات لازم برای کارکرد صحیح یخچال شارپ را صادر می کند. در واقع برد یخچال شارپ در حکم مغز یخچال فریزر است و اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن یخچال را کنترل می کند. برد یخچال شارپ همه اتفاقاتی را که در یخچال فریزرمی افتد، کنترل می کند؛ به عبارت بهتر و ساده تر هر چیزی که بر روی یخچال شارپ تاثیر می گذارد، مربوط به برد یا مادر برد یخچال است. در مسیر تعمیر یخچال فریزر، شناسایی عیب و ایراد یخچال و اطمینان از سلامت برد یخچال شارپ، برای اجرای یک تعمیر اساسی و درست، لازم و ضروری است.

فریزر

کارایی برد یخچال فریزر و ساید با ساید شارپ

با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری های جدید به حوزه لوازم خانگی، همواره قطعات جدیدی جایگزین قطعات قبلی می شوند تا کارایی دستگاه و عمر آن را بالاتر ببرند. این مسئله در حوزه تولید یخچال فریزر نیز وجود دارد. تا جایی که امروزه با جایگزینی برد یخچال شارپ و مدارات الکترونیکی به جای ترموستات و کنترل کننده های مکانیکی رو به رو هستیم.

در یخچال های جدید برد الکترونیک جایگزین تایمر دیفراست شده است و این جایگزینی به مصرف کمتر انرژی نیز کمک می کند. ترمیستور وظیفه گزارش دما را به برد الکترونیک در یخچال بر عهده دارد و مغز پردازشگر برد، طبق گزارش، برنامه لازم را صادر کند.

یخچال

مشکلات ناشی از خراب شدن برد یخچال شارپ

  •     چرخه یخ زدایی یخچال شارپ بیش از اندازه طولانی است
  •     فن موتور پر سروصدا است و به سرعت در حال تغییر سرعت است
  •     یخچال فریز و ساید شارپ خنک نیست و صدای دائمی دارد
  •     تداخل تغییرات درجه حرارت ذوب و سرد شدن یخچال فریزر شارپ
  •     یخچال فریزر شارپ خنک نیست؛ هر دو فن کار می کند، ولی کمپرسور خاموش است
  •     یخچال فریزر شارپ خنک نیست و فن خنک کننده کار نمی کند

تعویض برد یخچال فریزر و ساید بای ساید شارپ

پس از اینکه خرابی در برد و اختلال عملکرد برد محرز شد، تصمیم اینکه بین دو گزینه تعمیر یا تعویض برد یخچال شارپ کدام بهتر و مناسب تر است، با تعمیرکار مربوطه است. بدیهی است که اگر شدت آسیب زیاد باشد و امکان تعمیر وجود نداشته باشد، تنها گزینه روی میز، تعویض است.اما همواره باید دقت کنید که در فرایند تعویض برد یخچال فریزر شارپ از یک نمونه اورجینال و اصل استفاده کنید. مسئولیت این تعویض را هرگز بر عهده نگیرید و از یک مرکز مجاز و معتبر برای اجرای مراحل تعویض مدار الکترونیک یخچال فریزر شارپ کمک بگیرید.