سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر دیفراست یخچال فریزر جنرال استیل در کرج

 

تعمیر دیفراست یخچال فریزر جنرال استیل در کرج:تعمیر دیفراست یخچال جنرال استیل یکی از سرویس‌های تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات یخچال جنرال استیل است که به وسیله  گروهی از ماهر ‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر انجام می‌پذیرد. متاسفانه خراب شدن دیفراست یخچال جنرال استیل جزو آن گروه از مشکلاتی است که به  آسانی قابل تشخیص نیست. این موضوع به علت پیچیدگی‌های موجود در نحوه کار یخچال‌های بدون برفک جنرال استیل است  .

تعمیر

تعمیر دیفراست یخچال فریزر جنرال استیل در کرج

با توجه به ساختاری که این گونه یخچال‌ها دارند، امکان دارد برفک در این یخچال‌ها جنرال استیل تولید شود ولی به علت قرار گرفتن در پشت کاور، قابل رویت نباشند. در این شرایط فقط با برداشتن کاور است که می‌توان برفک یخچال جنرال استیل را مشاهده کرد. در هر حال اگر متوجه وجود ایراد در بخش دیفراست (ضدیخ) یخچال جنرال استیل خود شده‌اید، می‌توانید جهت تعمیر دیفراست یخچال جنرال استیل با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات یخچال جنرال استیل تماس بگیرید. در صورت داتشن تخصص این کار می‌توانید با طی مراحل درج شده در بخش‌های زیر، این کار را انجام دهید.

عیب‌یابی و تعمیر دیفراست یخچال جنرال استیل

دلایل مختلفی امکان دارد سبب ایجاد برفک در اوپراتور شوند. از میان این دلایل خراب شدن هیتر و سنسور، فیوز و یا کنترل پنل و تایمر جزو شایع‌ترین‌ها هستند. در صورت خراب شدن هیتر، توصیه می‌شود در وهله نخست اتصالات هیتر به سیم‌ها را چک کنید. سیم‌هایی که به هیتر متصل هستند را جدا نمایید و جهت اندازه‌گیری میزان مقاومت دو سر آن با اهم‌متر اقدام کنید. در این اندازه‌گیری مقاومت نمایش داده شده می‌بایست چیزی بین 200 تا 300 اهم باشد.

در حالتی که میزان نمایش داده شده جز این باشد، می‌بایست جهت تعمیر دیفراست یخچال جنرال استیل ، اقدام به تعمیر و یا تعویض هیتر کنید. ایراد در سنسور و فیوز نیز می‌تواند سبب ایجاد مشکل در سیستم دیفراست یخچال جنرال استیل شود. اگر سنسور یا فیوز کار کنند باید اتصال کوتاه یا چند اهم را نشان دهند. و اگر غیر از این باشد یعنی مشکلی وجود دارد.مقاومت سنسورهای موجود می‌بایست رقمی مابین 2000 تا 40000 اهم باشد. در حالتی که رقم نمایش داده شده جز این باشد، می‌بایست جهت تعمیر و یا تعویض سنسور اقدام کرد. در حالتی که مشکل نه از سنسور و نه از هیتر بود، به احتمال زیاد خراب شدن پیش آمده به دلیل وجود اشکال در برد کنترل یا تایمر است.

تعمیر یخچال

علت خرابشدن دیفراست یخچال فریزر جنرال استیل

همانگونه که می‌دانید در یخچال‌های بدون برفک، اواپراتور در قسمت پشت، داخل فریزر جنرال استیل قرار دارد. این اوپراتور در‌واقع رادیاتوری است که با رد شدن گاز مایع شده توسط کمپرسور، گرمای داخل فریزر جنرال استیل را گرفته و داخل فریزر را سرد می‌‌کند. در این قسمت یک فن نیز قرار داده شده است که هوا را مکیده و به سمت پره‌های اواپراتور می‌دمد. دمیده شدن هوا به سمت پره‌های اوپراتور کمک می‌کند تا هوا با عبور از آن سرد گردد. این هوا با توزیع در محفظه یخچال فریزر، مواد غذایی را سرد کرده و تازه نگه می‌دارد .

در یخچال فریزرهای جنرال استیل اواپراتور فقط در قسمت فریزر قرار می‌گیرد و هوای سرد از قسمت فریزر جنرال استیل توسط دریچه‌ای به بخش یخچال جنرال استیل وارد می‌شود. این جریان هوای سرد توسط یک فلاپ کنترل می‌شود تا یخچال به دمای مناسب و متفاوت از فریزر جنرال استیل برسد. این هوا از قسمت بالا به یخچال وارد و از طریق دریچه‌ایی که در پایین قرار دارد دوباره به فریزر برمی‌گردد .با باز شدن در یخچال جنرال استیل ، هوای سرد خارج شده و هوای گرم و مرطوب جایگزین آن می‌شود. این رطوبت در اواپراتور سرد شده و در نهایت تبدیل به برفک می‌شود. با زیاد شدن میزان برفک یخچال جنرال استیل ، امکان تهویه هوا در این بخش منتفی شده و در نتیجه دما به اندازه کافی پایین نخواهد رفت. همین موضوع در دراز مدت تعمیر دیفراست یخچال جنرال استیل را ضروری می‌سازد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل بهترین مکان برای دریافت خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی و تعویض قطعات این محصول است. علت این سخن آن است که خدمات ارائه شده در این مرکز، توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر انجام می‌پذیرد. بعلاوه کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات یخچال جنرال استیل که توسط کارشناسان این مرکز بر روی دستگاه‌های معیوب اِعمال می‌گردند، دارای ضمانت و گارانتی است.بعضی از شایع ترین مشکلات پیش آمده در یخچال ها که در نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل مرتفع می گردند عبارتند از: صدای زیاد یخچال جنرال استیل ، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر جنرال استیل ، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و … .