سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یخچال فریزر کنوود روشن نشدن و تعمیر در کرج

یخچال فریزر کنوود روشن نشدن و تعمیر در کرج:دلیل روشن نشدن یخچال فریزر کنوود پرسش زیادی از کاربران عزیز می باشد. چک کامل عوامل روشن نشدن یخچال فریزر کنوود به صورت کامل و مفید در وب سایت توربو سرویس.شرکت توربو سرویس نمایندگی تعمیرات مجاز یخچال فریزر کنوود در تهران و کرج است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

یخچال فریزر


یخچال فریزر کنوود روشن نشدن و تعمیر در کرج

مشکل روشن نشدن یخچال فریزر کنوود شما را سردرگم خواهد که چه اتفاقی برای یخچال فریزر کنوود شما به وجود آمده است! فقط کافی است این پست ما را مطالعه کنید تا به پاسخ سوالات خود برسید.  . 

دلایل روشن نشدن یخچال فریزر کنوود

 

  •   ایراد در جریان برق ورودی به یخچال فریزر کنوود
  •   خراب شدن موتور یا کمپرسور یخچال فریزر کنوود
  •   خرابی برد الکترونیکی یخچال فریزر کنوود
  •   اتصالات سیم کشی درونی
  •   تعمیر برد یخچال فریزر کنوود

 

ایراد در جریان برق ورودی به یخچال فریزر کنوود

 منظور از جریان برق ورودی یخچال فریزر کنوود ، همان برق پریز می باشد که یخچال فریزر کنوود به وسیله دوشاخه برق خود به آن وصل می شود. در عموما موارد امکان دارد همه دلیل روشن نشدن یخچال فریزر کنوود همین مورد راحت باشد.

یخچال کنوود

برای اینکه از بابت این مورد خیال شما راحت باشد کافی است اقدامات زیر را انجام دهید:

فیوز و کنتور برق را چک کنید.

از سالم بودن پریز برق اطمینان حاصل کنید.

از سالم بودن سیم برق دوشاخه یخچال مطمئن شوید.

فیوز و کنتور برق را چک نمایید.

امکان دارد ایراد برق فقط از پریدن و از جا درآمدن فیوز یا کنتور برق باشد. در نخستین اقدام به فیوز یا کنتور برق سر بزنید. و از درستی این مورد مطمئن شوید.

از سالم بودن پریز برق اطمینان حاصل کنید.

در ساده ترین حالت ممکن است مشکل از پریز برق باشد. اگر پریز برق دچار سوختگی شده باشد این مورد پیش می آید. برای تست سالم بودن آن یک وسیله برقی دیگری را به آن وصل کنید. با این کار از سالم بودن پریز برق اطمینان حاصل کنید.

از سالم بودن سیم برق دوشاخه یخچال مطمئن شوید.

همچنین امکان دارد ایراد از سیم برق دوشاخه یخچال فریزر کنوود باشد. در اکثر موارد سیم برق دوشاخه یخچال فریزر کنوود از جایی که وارد یخچال فریزر می شود دچار قطع شدگی و آسیب می شود