سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین لباسشویی فضایی تعویض تایمر لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی فضایی تعویض تایمر لباسشویی در تهران: یکی از قطعات اصلی و کاربردی ماشین لباسشویی فضایی ، تایمر این دستگاه است که خراب شدن آن سبب بروز ایرادات بسیاری در کارایی کلی ماشین لباسشویی فضایی می شود. این قطعه از چندین قسمت گوناگون ساخته شده که هر کدام از آنها، در خراب شدن تایمر و یا از کار افتادن آن تاثیرگذار می باشند. تعمیر تایمر لباسشویی فضایی فرایندی است که تخصص و مهارت بالایی لازم داشته و باید به وسیله تکنسین های مجرب این حوزه انجام شود. با توجه به اهمیت این قطعه در کار ماشین، بررسی و ترمیم آن در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بر عهده مجرب ترین کارشناسان تعمیر لباسشویی فضایی گذاشته شده است. همچنین ابزار و دستگاه های پیشرفته و جدیدی در این فرایند مورد استفاده قرار می گیرد تا ایرادات تایمر به سرعت رفع شده و به تبع آن، کارایی لباسشویی عادی و بی نقص شود. با شرکت توربو سرویس با شماره 09120448148 در تماس باشید.

تایمر

ماشین لباسشویی فضایی تعویض تایمر لباسشویی در تهران

تایمر یکی از قطعات مهم ماشین لباسشویی فضایی است که نقش آن، کنترل مواردی همچون: سطح آب، پر و خالی شدن وان ، هنگام چرخه کار کردن و توالی ‌های تنظیم چرخه دستگاه می باشد. خراب شدن تایمر جزء شایع ترین اختلالات ماشین لباسشویی فضایی است که به دلایل گوناگونی اتفاق افتاده و ادامه کار این محصول را مختل می نماید. 

قطعات موثر در خراب شدن تایمر لباسشویی فضایی 

قطعات و قسمت های گوناگونی در بروز ایرادات تایمر لباسشویی فضایی و خراب شدن این قطعه دخیل هستند. به عنوان بخشی از با اهمیت ترین این قطعات، باید به موارد زیر اشاره کنیم:
سوئیچ کنترل سطح آب

سوییچ کنترل آب نیز جزء قطعاتی که است باید برای تعمیر تایمر لباسشویی فضایی مورد بررسی قرار بگیرد. این سوئیچ معمولا در کنار سوئیچ درجه حرارت تعبیه شده یک شلنگ کوچک به آن وصل می باشد.

تایمر ماشین لباسشویی

سوئیچ درجه حرارت

سوئیچ درجه حرارت یکی دیگر از قطعاتی است که در خراب شدن تایمر لباسشویی فضایی موثر است. این سوئیچ، درجه حرارت آب داخل وان ماشین لباسشویی فضایی را تنظیم می‌ کند و چرخه پر شدن را نیز تحت کنترل قرار می دهد.
سوئیچ درب

سوئیچ درب لباسشویی فضایی ، یک قطعه امنیتی است که کار نکردن آن، سبب خرابی دستگاه خواهد شد. جهت بررسی و تعمیر این سوئیچ، باید ماشین لباسشویی فضایی را از برق بکشید و سوییچ درب را تمیز کنید. در صورت عدم رفع ایراد با انجام این کار، حتما با یک کارشناس تعمیرات لباسشویی فضایی مشورت کنید.