سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین لباسشویی دوو رفع ایراد آبگیری ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی دوو رفع ایراد آبگیری ماشین لباسشویی :شرکت توربو سرویس در این نوشته توضیحاتی عمومی در مورد ایراد آبگیری که امکان دارد برای تمامی ماشین های لباسشویی دوو رخ دهد را در اختیار شما قرار می دهد. این اطلاعات بدون در نظر برند و مناسب برای همه مدل ماشین لباسشویی دوو می باشد.

دوو

ماشین لباسشویی دوو رفع ایراد آبگیری ماشین لباسشویی

این نکته را لحاظ کنید که تعمیر وسایلی مثل لباسشویی دوو نیازمند به تخصص و تجربه تکنسین مرتبط است و دستکاری سر خود این دستگاه امکان دارد به آن صدمه وارد کند و باعث افزایش هزینه یا مقدار ایراد آن شود.

علت آبگیری کند و یا عدم آبگیری لباسشویی دوو

یکی از مسائل مرتبط با آبگیری لباسشویی دوو، سرعت کم ورود آب به دستگاه یا همان آبگیری کند لباسشویی میباشد و در موارد شدیدتر، آبگیری نکردن لباسشویی دوو یا نیامدن آب به درون دیگ آن می باشد.
اگر ورود آب به ماشین لباسشویی دوو شما کند بوده و یا اصلا آب به لباسشویی وارد نمی شود، و خودتان قادر به رفع ایراد نیستید، برای حل ایراد دستگاه خود در سریعترین زمان ممکن، می توانید با متخصصان تعمیر لباسشویی توربو سرویس با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی

نیامدن آب داخل لباسشویی دوو یا آبگیری نکردن لباسشویی ، می تواند چندین علت داشته باشد. دو مورد از مهمترین دلایل شامل:
شیر ورودی آب:

شیر ورودی آب جهت ورود آب به درون ماشین لباسشویی دوو ، نصب می گردد. اگر شیر ورودی آب خراب باشد، لباسشویی امکان دارد به کندی پر از آب شده و یا اصلا پر نشود. شیر ورودی آب، به فشار آب کافی برای کارایی درست خود نیاز دارد.اول فشار آب را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که کافی است. در حالتی که فشار آب ایرادی نداشت، صافی های داخل شیلنگ متصل به شیر ورودی آب را تمیز کرده. اگر لباسشویی باز هم به کندی پر می شود، باید به فکر تعویض شیر ورودی آب باشید.
فشار کم آب

ممکن است فشار آب خانه شما بسیار کم باشد. شیر ورودی آب به حداقل فشار 20 psi برای کارکرد درست نیاز دارد. فشار آب ورودی به شیر را کنترل کرده تا از مقدار آن اطمینان حاصل کنید.
دلیل آبگیری و تخلیه همزمان لباسشویی دوو

دومین ایراد رایج مرتبط با آبگیری لباسشویی به تخلیه و آبگیری همزمان ماشین مربوط میشود.
سوئیچ سطح آب یا سوئیچ فشار و لوله هوا

سوئیچ سطح آب از طریق فشار فعال می شود و برای تعیین سطح آب مناسب در دیگ لباسشویی دوو کاربرد دارد. غالبا این بخش در پشت کنترل پنل قرار دارد و از راه لوله هوا به دیگ وصل شده اند.