سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یخچال فریزر دوو ترفند افزایش عمر یخچال دوو

یخچال فریزر دوو ترفند افزایش عمر یخچال دوو:شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع ترفند افزایش عمر یخچال دوو برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.

درب یخچال

یخچال فریزر دوو ترفند افزایش عمر یخچال دوو

پاک کردن به موقع شبکه‌های خنک کننده پشت یخچال 

همانگونه که می‌دانید شبکه‌های سرد کننده پشت یخچال فریزر دوو گرمای کمپرسور آن را کم می‌کنند و با این روش، عمر موتور یخچال فریزر دوو را افزایش می‌دهند. در حقیقت این شبکه‌های سرد کننده نقش رادیاتور را برای یخچال دوو بازی می‌کنند. هر چقدر گرد و غبار روی شبکه‌های فلزی و لوله‌ها بیشتر شود مکانیزم سرد کردن موتور یخچال فریزر دوو با ایرادات بیشتری روبرو می‌شود، این امر می‌تواند سبب داغ شدن و حتی سوختن موتور یخچال فریزر دوو شود. دقت داشته باشید که موتور یخچال دوو برای سرد نگه داشتن غذای داخلش باید همواره طبق ساعت بندی داخلی و سنسورهایی که دارد کار کند، از این رو شما با پاک کردن شبکه‌های پشت یخچال دوو سبب می‌شوید تا عمل سرد کنندگی آن عملکرد بیشتری از خود نشان دهد.

پوشش برای غذاهای درون یخچال

همانگونه که می‌دانید زمانی که غذایی را با بکارگیری از یک پوشش مناسب داخل یخچال فریزر دوو قرار می‌دهید، طراوت غذا تا اندازه زیادی نگهداری می‌شود.از آنجایی که موتور یخچال فریزر دوو انرژی بیشتری جهت سرد کردن محیط مرطوب مصرف می‌کند، شما با بسته بندی غذا می‌توانید مقدار رطوبت درونی یخچال‌تان را کم کنید.

تعمیرات

زمان باز و بسته بودن درب یخچال را کوتاه کنید

باز و بسته کردن درب یخچال فریزر دوو امری واجب و طبیعی است ولی هر اندازه دفعات باز و بسته کردن درب آن بیشتر شود و مدتش طولانی‌تر شود، گرمای محیط خانه وارد یخچال فریزر دوو شده و سرمای آن وارد محیط خانه می‌شود، از این رو موتور یخچال دوو برای جبران هدر رفت سرما باید کار بیشتری انجام دهد. به این ترتیب عمر مفید آن، در دراز مدت کم میشود.

یخچال‌های کوچکتر برای خانواده‌های کوچکتر

هر اندازه فضای درونی منزل جهت قرار دادن یخچال فریزر دوو بیشتر باشد، به تناسب می‌توانید یخچال فریزر دوو بزرگتری را خریداری کنید ولی یادتان نرود هر چقدر حجم فوت مکعب یخچال‌تان بیشتر باشد، به همان اندازه مصرف انرژی بیشتری خواهد داشت.