سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین لباسشویی وستینگهاوس دلایل ایجاد صدا آزار دهنده لباسشویی

ماشین لباسشویی وستینگهاوس دلایل ایجاد صدا آزار دهنده لباسشویی: شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع دلایل ایجاد صدا آزار دهنده لباسشویی وستینگهاوس برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستینگهاوس در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان و بزرگواران است برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن ماشین لباسشویی وستینگهاوس شما عزیزان را تعمیر کنند

تایمر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی وستینگهاوس دلایل ایجاد صدا آزار دهنده لباسشویی

این دلایل عبارتند از:

تسمه کاهش حرکت دیگ

بعضی از ماشین لباسشویی های وستینگهاوس درب از بالا از تسمه کم کردن حرکت دیگ برای زیرسازی دیگ در هنگام چرخش بکار میگیرند . چهار تسمه به بالای دیگ و هر گوشه اتاقک لباسشویی وستینگهاوس وصل شده است. این تسمه ها لاستیکی هستند و امکان دارد در همان استفاده عادی از دستگاه از بین بروند. زمانی که تسمه ها کش پیدا کنند و یا صدمه ببینند، امکان دارد دیگ در طول فرایند چرخش با اتاقک تماس پیدا کند و سبب ایجاد لرزش، حرکت یا صدای ضربه بلند شود. اگر به‌ حالت مداوم بیش از ظرفیت لباسشویی وستینگهاوس در آن لباس بریزید، فشار زیادی به این تسمه ها وارد می‌کنید و منجر به خراب شدن آن‌ها می شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی

موتور لباسشویی وستینگهاوس

موتور متحرک اصلی در یک لباسشویی درب از بالا برای اداره کردن شفت و چرخش سبد شستشو و در بعضی دیگر نیز برای اداره کردن پمپ به کار برده می‌شود. در لباسشویی های درب از جلو موتور متحرک تسمه‌ای که پولی سبد شستشو را به حرکت در می آورد، اداره می‌کند. یک نشانه رایج مربوط به خراب شدن موتور زمان شروع به کار آن، صدای هوووم یا وزوز موتور است که برخی اوقات با کمی بوی سوختگی همراه است.

پولی موتور، پولی شفت و پولی پمپ

در ماشین لباسشویی های وستینگهاوس تسمه‌ای، پولی موتور به تسمه متحرک و در بعضی موارد به تسمه پمپ کمک می‌کند. این پولی ها می‌توانند حجمی از گریس، خاک و خورده لاستیک را انباشته کنند و در زمان کار موتور می‌تواند صدای جیغ مانند یا ضربه به وجود آورد. اگر لباسشویی وستینگهاوس شما زمان شروع به کار، تخلیه و یا چرخش چنین صداهایی ایجاد می‌کند، پولی ها باید برای نشانه‌هایی از انباشت خاک یا صدمه دیدگی مورد بررسی فنی قرار بگیرد و در حالت لزوم جایگزین شوند.